הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהבית הלבן למסך הקטן: אובמה מגיע לנטפליקס
נשיא ארה"ב לשעבר ואשתו חתמו על הסכם עם ענקית הסרימינג, במסגרתה יפיקו סרטים וסדרות בכל התחומים; בני הזוג: "מקווים לטפח קולות מוכשרים". התוכן הראשוני יושק בשנת 2019

ענקית הסדרות והסרטים נטפליקס הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם רב שנתי עם נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה, ועם אשתו מישל. ההודעה נמסרה באמצעות הטוויטר, ובה החברה הודיעה כי "בני הזוג אובמה יפיקו סדרות מתוסרטות, דוקמנטריות וסרטים באורך מלא". אובמה עצמו הגיב להודעה ואמר כי "מישל ואני מקווים לטפח את הקולות המוכשרים ומעוררי ההשראה המסוגלים לקדם אמפתיה והבנה בין מדינות ועמים, ולעזור להם לשתף את העולם בסיפורם".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בני משפחת אובמה: ברק, מישל ומליה (צילום: Shutterstock)


מאז עזבו את הבית הלבן בינואר 2017, בני הזוג אובמה נצפו מבלים בחופשות רבות, אך גם תרמו רבות לקידום "עמותת אובמה", פרויקט שאפתני בראשותם. בנוסף, בני הזוג עומלים על פתיחת הספרייה הנשיאותית, שעתידה להיפתח במרכז העיר שיקגו. עם זאת, ברק ומישל אינם היחידים במשפחת אובמה ששואפים להיכנס לתחום הבידור. מליה, בתם הבכורה אשר סיימה את השנה הראשונה ללימודיה בהארוורד, כבר עברה התמחות במספר סדרות וסרטים, לרבות "בנות" של רשת HBO והסרט "Extant" בכיכובה של האלי ברי. מקורבים למשפחת אובמה אישרו כי מליה מעוניינת בקריירה בתחום, ואולי ההורים חשבו על דרך מקורית להיות קרובים אליה. כך או כך, התוכן הראשוני צפוי לעלות במהלך שנת 2019.


הציוץ של חברת נטפליקס, הבוקר (צילום: netflix@)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE