הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צ'ינג-צ'ינג, בלינג-בלינג: בואו לבקר באחד המתחמים האקסטרווגנטיים בלאס וגאס, הארמון של ליברצ'ה
ליברצ'ה נודע בחיבתו לאוספים של חפצים יקרים ומוגזמים. בארמון מוצבים, בין היתר, גם הפסנתרים העתיקים שלו, בהם גם כאלה שהיו שייכים לפרדריק שופן ולג'ורג' גרשווין; מכוניות היוקרה שלו; אוספים של תכשיטים, תלבושות ועוד

בדרך כלל מתחמי הנצחה נפתחים לאחר מותו של אדם מפורסם. אך במקרה של הפסנתרן הידוע, ליברצ'ה, המתחם המספר עליו נפתח עוד כשהיה בחיים. בשנת 1979, הקים ליברצ'ה, שהיה אחד מתושבי לאס וגאס המפורסמים ביותר, את הארמון על שמו בעיר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המתחם נפתח כשליברצ'ה עוד היה בחיים

מדובר באחד הארמונות הנוצצים והצבעוניים שבאזור ליברצ'ה פלאזה, והוא מוקדש כולו לפסנתרן שחי חיים ראוותניים. ליברצ'ה נודע בחיבתו לאוספים של חפצים יקרים ומוגזמים, מה שהופך את הארמון הזה לבית של כמה מהאוספים המעניינים באזור. במתחם מוצבים, בין היתר, גם הפסנתרים העתיקים שלו, בהם גם כאלה שהיו שייכים לפרדריק שופן ולג'ורג' גרשווין; מכוניות היוקרה שלו; אוספים של תכשיטים, תלבושות ועוד.

בתקופה בה הוקם המתחם, היה ליברצ'ה מוזיקאי ופסנתרן ידוע מאוד. בשנת 1960, קיבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד ובשנת 1973 פרסם את ספרו האוטוביוגרפי הראשון. הוא הופיע גם בתפקידי אורח בסדרות "באטמן", "הנה לוסי", "קוז'אק" ו"החבובות".

במהלך חייו, ניסה ליברצ'ה להסתיר את העובדה שהיה הומוסקסואל. כך גם בספר האוטוביוגרפי שלו המשיך בחוסר הכנות לגבי נטייתו המינית. בשנת 1982, תבע סקוט תורסון, שהיה המאהב של ליברצ'ה בסתר בין השנים 1977 ל-1982, תבע ממנו מזונות. על אף התביעה ליברצ'ה המשיך להכחיש את היותו הומוסקסואל. בשנת 1984 התביעה יושבה מחוץ לכתלי בית המשפט, כאשר תורסון קיבל 95,000 דולר.

הארמון מוקדש כולו לפסנתרן שחי חיים ראוותניים

הופעתו האחרונה של ליברצ'ה התקיימה ב-2 בנובמבר 1986 ב"רדיו סיטי מיוזיק הול", שבניו יורק. הוא נפטר מאיידס שלושה חודשים לאחר מכן, בגיל 67, בביתו שבפאלם ספרינגס, קליפורניה, והיה אחד מהמפורסמים הראשונים שנפטרו מאיידס.

מתחם הארמון פועל בימי ראשון מהשעה 12 בצהריים ועד לשעה 4 אחר הצהריים. בימי שלישי עד שבת בין השעה 10 בבוקר לשעה 5 אחר הצהריים.

מחיר: 15 דולר לאדם
כתובת: 1775 Liberace Plaza, E. Tropicana Avenue
טלפון: 702-798-5595
אתר: www.liberace.org


במתחם מוצבים, בין היתר, גם פסנתרים שהיו שייכים לפרדריק שופן ולג'ורג' גרשווין

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE