הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: גבר דקר את בת זוגו והרג את העובר בבטנה
ליב אבריו בת ה-30 נדקרה שש פעמים בפלג גופה העליון ופעם אחת בצידה בדירה שבו גרו בני הזוג בברונקס. האישה, שהייתה בשבוע ה-26 של הריונה, הצליחה להגיע לקומה השנייה של הבניין ולהזעיק עזרה מהשכנים. בן הזוג החשוד בדקירה, אוסקר אלברז, הסגיר את עצמו למשטרה לאחר שבתחילה נמלט מזירת האירוע

אישה איבדה את העובר בבטנה ונמצאת במצב קשה לאחר שבן זוגה דקר אותה מספר פעמים בשעות הבוקר המוקדמות בדירתם בברונקס. ליב אבריו בת ה-30 נדקרה שש פעמים בפלג גופה העליון ופעם אחת בצידה קצת אחרי חצות, בדירה שבה גרו בני הזוג בשדרות וולטון בקרבת האצטדיון של קבוצת הבייסבול ניו יורק יאנקיס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליב אבריו נמצאת במצב קשה ואיבדה את העובר בבטנה לאחר שנדקרה על ידי בן זוגה.


האישה, שהייתה בשבוע ה-26 של הריונה, הצליחה להגיע לקומה השנייה של הבניין ולהזעיק עזרה מהשכנים. היא הובהלה לבית החולים לינקולן, שם נקבע מותו של התינוק. מבית החולים נמסר שהיא במצב קשה אך יציב. 

"היא כל כך התרגשה לקראת לידת התינוק, שניהם היו מאוד נרגשים", אמרה שכנתם גלוריה למברט. "זה היה אמור להיות התינוק הראשון שלהם. ראו שהיא בהריון ונראה היה שהיא כל כך מאושרת".

אוסקר אלברז, 30, הוא בן הזוג החשוד בדקירה. הוא הסגיר את עצמו בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר לאחר שבתחילה ברח בג'יפ של בת זוגו. הג'יפ נמצא במרחק של בלוק מדירתם והסכין המגואלת בדם אותרה בזירת האירוע. 

אלברז סיפר לשוטרים כי הדקירה הייתה "תאונה". ההחלטה על הסעיפים שיכללו בכתב האישום נגדו תתקבל בתום חקירתו. 

אבריו שירתה בעבר בצבא ארה"ב כצנחנית. על פי דף הפייסבוק שלה, היא שירתה בפורט בראג שבצפון קרוליינה.   

על פי הרשויות, לבני הזוג לא היה כל רקע של אלימות, אולם השכנה למברט סיפרה כי היא חושדת שהיו להם בעיות. "תמיד הייתי שומעת מהדירה שלהם צעקות של אישה. עכשיו אני חושבת שאולי זו הייתה היא", אמרה למברט. "זה התחיל לפני מספר חודשים. לפני כחודש מישהו צעק באופן ממש רע, כמו אישה שמכים אותה". 

אולם למברט הוסיפה ואמרה כי באף שלב אבריו לא נראתה במצוקה או שהיו לה פציעות נראות לעין. "הבחור היה מאוד שקט", היא אמרה לגבי אלברז. "אני לא יכול לומר שהוא תמיד נראה שמח אבל הוא היה מנומס. תמיד אמר שלום ושאל מה נשמע". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE