הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות פרשת התקיפות המיניות ב-USC: מאות חברי סגל דורשים מנשיא האוניברסיטה להתפטר
פרשת התקיפות המיניות של ד"ר טינדאל גרמה לכ-200 מרצים לדרוש את התפטרותו של הנשיא ניקיאס. במכתב שנשלח למועצת המוסד נאמר כי הנשיא "איבד את הסמכות המוסרית להנהיג". מכתב זה מגיע לאחר שנחשף כי הייתה מודעות לפעילותו של הרופא

200 חברי סגל באוניברסיטת דרום קליפורניה (USC) קוראים לנשיא המוסד מקס ניקיאס להתפטר בעקבות פרשת התקיפות המיניות של ד"ר ג'ורג' טינדאל. במכתב שנשלח אל מועצת האוניברסיטה נכתב כי ניקיאס "איבד את הסמכות המוסרית להנהיג", וזאת לאחר שהתגלה כי הרופא הועסק במקום חרף תלונות חוזרות אודות התנהגותו הלא נאותה. עוד נאמר במכתב כי "סגל המרצים מביעים זעם ואכזבה מכך שישנן ראיות המצביעות על כשלונו של ניקיאס להגן על סטודנטים ומרצים בפני הטרדות מיניות".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



במכתב דרשו המרצים את התפטרותו המיידית של ניקיאס כדי ש"יוכלו לצאת לדרך חדשה עם מנהיג בעל סמכות מוסרית", כלשון ההודעה. כזכור, השבוע פורסם כי משנות האלפיים המוקדמות הגיעו תלונות רבות אודות התנהגותו של ד"ר טינדאל, והוא הועסק במקום חרף כל התלונות. חשוב לציין כי הוא הושעה מתפקידו לזמן קצר לפני כשנתיים, אך הוחזר לתפקידו המקורי לאחריו. ניקיאס, יליד קפריסין, מכהן כנשיא מאז שנת 2010. הוא נולד וגדל באי, והגיע לארה"ב בתחילת שנות ה-80 לאחר שהתקבל ללימודי תואר שני במדינת ניו יורק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE