הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזהרו מזומבים: הודעה מלחיצה באמצע הלילה שקיבלו תושבים בדרום פלורידה גרמה לבהלה
מסרון לא ברור נשלח לאלפי תושבים באזור לייק וורת', והם הוזהרו מפני סכנת היצורים האל-מתים; דובר העירייה: "מתנצלים על עוגמת הנפש". בהודעה גם הוזכרה עיר מהסדרה "המתים המהלכים"

אם אתם גרים באזור העיר לייק וורת' (Lake Worth), הממוקמת מדרום לווסט פאלם ביץ', יתכן שקיבלתם הודעת טקסט מוזרה במהלך סוף השבוע. בזמן שגשמים כבדים ירדו בכל אזור דרום פלורידה, תושבים רבים הלינו כי קיבלו הודעה באמצע הלילה, ובה הוזהרו מפני הפסקות חשמל וזומבים. "הפסקות חשמל והתרעות על זומבים קיימים באזור לייק וורת' ואזור טרמינוס", נכתב בהודעה. השם "טרמינוס" מוכר לצופי סדרת הזומבים "המתים המהלכים".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


עוד נכתב בהודעה כי "כעת ישנם פחות מ-7,380 תושבים בגלל פעילותם של הזומבים. זמן החזרה לשגרה לא ידוע בשלב זה". עד כה לא ברור אם מדובר בבדיחה לא מוצלחת או שמא באמת יש מערכת שמתכוננת לפלישת הזומבים. אחד מדוברי העירייה מסר כי "נבדקים הדיווחים לפיהם הודעת המערכת הזכירה זומבים. אני רוצה להדגיש כי אין כל פעילות של יצורים אל-מתים בלייק וורת', ואנחנו מתנצלים על הבהלה שההודעה גרמה". הפסקת החשמל השפיעה על כ-8,000 תושבים, והחשמל שב לעבוד בצורה תקינה כעבור פחות מחצי שעה.


ההודעה המלאה, כפי שנשלחה לאלפי תושבים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE