הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד אחד לאוסף: הבמאי לוק בסון מצטרף לרשימת החשודים בתקיפה מינית לאחר שהוגשה נגדו תלונה
דעת הציבור חלוקה לגבי האמת באשר להאשמות נגד בסון ויש המאמינים כי יש שחקניות בתעשייה המנצלות את הקמפיין על מנת לסגור חשבונות עם בימאים, מפיקים ואחרים שלא קידמו אותן או עזרו להן כפי שציפו

הבמאי, לוק בסון, התפרסם בזכות הסרטים "האלמנט החמישי" ו"לאון". אך כעת הוא הופך לדמות נוספת בעולם הסרטים המואשמת בתקיפה מינית. לאחרונה הגישה שחקנית צעירה תלונה במשטרת צרפת בטענה כי אנס אותה. השחקנית העדיפה להישאר אנונימית, אך ידוע כי השתתפה בשניים מהסרטים של הבמאי הצרפתי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היה או לא היה? שחקנית צעירה תלונה במשטרת צרפת בטענה כי בסון אנס אותה

השחקנית הגישה תלונה במשטרה ואף התראיינה לאתר "וראייטי" וסיפרה שבסון תקף אותה מינית ובאלימות, כשנפגשה אתו בבית מלון בפריז. טרם התקבלה תגובה מבסון, אך עורכי דינו הצהירו שהוא מכחיש בכל תוקף את ההאשמות נגדו.

בכך מצטרף בסון לרשימה ארוכה של גברים שתנועת Metoo יוצאת נגדם. זו לא הפעם הראשונה בה עולות שמועות על התנהגותו של בסון. אך עד היום לא הוגשה נגדו תלונה רשמית. בצרפת, שם יצאו מאה נשות תרבות נגד תנועת Metoo, עדיין לא נחשפה דמות בכירה בתעשיית הקולנוע שהואשמה בהטרדה או בתקיפה מינית.

מההערכות עולה, כי הסיבה לכך נובעת מהמנטליות השונה שיש במדינה ומחוקי הוצאת הדיבה הנוקשים, העלולים להביא את המתלוננות לעמוד לדין בעצמן, אם יתגלה שהן משקרות. בינתיים, דעת הציבור חלוקה לגבי האמת באשר להאשמות נגד בסון ויש המאמינים כי יש שחקניות בתעשייה המנצלות את הקמפיין על מנת לסגור חשבונות עם בימאים, מפיקים ואחרים שלא קידמו אותן או עזרו להן כפי שציפו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE