הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות התאונה הקטלנית: אובר הודיעה על צעד דרמטי
האירוע הטרגי בתחילת השנה שהביא למותה של אשה מפגיעת מכונית אוטונומית הוביל לפיטורי 300 עובדים ולסגירת התוכנית במדינת אריזונה והעברתה לקליפורניה ופיטסבורג; מושל אריזונה נאלץ לאסור על ביצוע ניסויים במדינה, עובדה שתרמה למהלך

אריזונה: אובר הודיעה כי תפטר מאות עובדיחברת הנסיעות השיתופיות "אובר" הודיעה היום (ד') כי כ-300 עובדים יקבלו הודעת פיטורים לאחר שהחברה החליטה כי תרכז את מאמצי התוכנית למכוניות אוטונומיות במפעליה בסן פרנסיסקו ופיטסבורג. רוב המפוטרים הם מפעילי המכוניות, אלו שהיו אחראים על הפיקוח בזמן הניסויים הרבים שהחברה מבצעת. הכרזה זו מגיעה כחודשיים לאחר התאונה הקטלנית בה נהרגה אישה מפגיעת אחת המכוניות האוטונומיות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ההודעת החברה הפתיעה רבים, שכן אריזונה נחשבת למדינה שרוצה לתרום למאמצי התוכנית. רק לפני שנתיים אמר מושל אריזונה דאג דוסי כי "אריזונה מקבלת את אובר ותוכנית המכוניות האוטונויות בזרועות פתוחות". אך התאונה הקטלנית שינתה את התמונה, ובעקבותיה נאלץ המושל לאסור על אובר לבצע ניסויים בכבישים פתוחים. 

בקרוב צפויה הרשות הלאומית לבטיחות תעבורתית (NTSB) לפרסם את ממצאי דו"ח התאונה הקטלנית. כאשר תפורסם, יתאפשר לאובר להתחיל מחדש בניסויים באזור פיטסבורג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE