הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיץ על החוף: האיים הקריביים הופכים לאוצר של מקום בתקופה זו של השנה, עם מחירים נוחים ופסטיבלים
במהלך חופשות הקיץ אין מחסור בכיסאות שיזוף על חופי האיים הקריביים ובבתי המלון ובמסעדות המובילות ממתינים להזמנות עם ארוחות עסקיות במחירים אטרקטיביים. מחכים לכם

האיים הקריביים פופולריים יותר בעונת החורף. כך הופכת חופשת קיץ באיים לאפשרות זולה יחסית למי שמעוניינים לבחון את האזור מבלי להוציא יותר מדי על חופשה בעונת החורף שנחשבת לעונת שיא. במהלך חופשות הקיץ אין מחסור בכיסאות שיזוף על החופים ובבתי המלון ובמסעדות המובילות ממתינים להזמנות עם ארוחות עסקיות במחירים אטרקטיביים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המחירים יורדים בעונת הקיץ

הנה כמה מהאפשרויות שמציעים האיים, כשחשוב לקחת בחשבון שהמחירים יורדים עוד יותר כשעונת ההוריקנים פוקדת את האזור.

ג'מייקה: זו בחירה מצוינת לחופשת קיץ עם טיסות ישירות מארצות הברית ומחירים סבירים בבתי המלון ובאתרי הנופש. באזור החוף הדרומי נמצאים בתי הקוטג' הצבועים בצבעי הקשת במתחם Jakes on Treasure Beach. שם אפשר להתארח במחיר של 90 דולר ללילה במהלך החודשים יולי ואוגוסט. בהזמנת חמישה לילות מקבלים אחד ללא תשלום. המלון הזה נמצא רחוק ממגדלי המלונות המפוארים, על החוף הצפון מערבי עם בונגלוס קרובים למים שאפשר לדוג אם יושבים על מרפסת העץ שלהם.

מלון גמייקה אין מציע דילים לשהות לילית בלבד בהחל מ-399 דולר, עם לילות ללא תשלום בהזמנה של ארבעה לילות, שבעה לילות או אירוח של שבועיים. במונטגו ביי מקבלים 10 אחוז הנחה אם מזמינים ארבעה לילות ולילה ללא תשלום בהזמנת שבעה לילות.

פורטו ריקו: בעוד שממשיכים שם בעבודות הפינוי והבניה בעקבות עונת ההוריקנים האחרונה, האי מזמין תיירים לנצל את האפשרות לחופשה בחיסכון משמעותי. בסן חואן, לילה במלון שרתון פורטו ריקו יעלה 229 דולר, אם מזמינים שלושה לילות. מדובר ב-40 אחוז פחות ממחירי עונת החורף.

במלון מאריוט בסן חואן מציעים אירוח ב-30 אחוז פחות מאשר בעונת החורף, עם מחיר של 239 דולר ללילה. במלון לה קונצ'ה מציעים לינה ב-224 דולר ללילה עם הנחה של 15 אחוז על המשקאות בבר שבלובי.

כל כך קרוב למים שאפשר לדוג אם יושבים על מרפסת העץ 

במלון מאריוט שבאיסלה ורדה ביץ', מציעים אירוח במחיר של 219 דולר לילה עד סוף אוגוסט. במלון גרנד ריו מר פורטו ריקו גולף, המחירים מתחילים ב-169 דולר ללילה. מדובר ב-100 דולר פחות מאשר בעונת החורף. למזמינים שלושה לילות ניתן אשראי בסך 50 דולר לניצול בספא, במסלול הגולף או במסעדות.

מרטיניק: נוכח התיירים המעטים המגיעים למקום בעונת הקיץ, חברת אמריקן איירליינס מציעה רק שש טיסות ישירות ממיאמי. אך דווקא משום כך, מדובר באוצר של מקום המציע אירוח במחירים נוחים ולוח שנה מלא בפסטיבלים.

במלון בקואה, הממוקם באזור שנקרא פוינט דו-בוט, מציעים אירוח במחיר של 141 דולר ללילה, כולל ארוחת בוקר. במלון לה פאג'רי מציעים חדרים במחיר של 155 דולר ללילה עד סוף חודש ספטמבר.

סנט לוסיה: הקיץ מגיע לאי הזה עם מבצעים מעניינים בבתי המלון,  סיורי שנורקל ושייט באניות קטנות. המבצעים מאפשרים ליהנות ממחירים נמוכים בכ-55 אחוז מהמחירים של עונת החורף. בהמשך לכך אפשר להישאר על האי כמה ימים נוספים.

במלון אנסה צ'סטאנט מציעים אירוח במחיר מתה של 390 דולר, בהשוואה ל-630 דולר בעונת השיא. כמו כן, אפשר ליהנות מחבילה של חמישה לילות במחיר של שישה. באתר הנופש היוקרתי, ג'ייד מאונטן, מציעים אירוח בסוויטות עם ג'קוזי מתחת לכיפת השמיים ובריכות אינסוף במחירים המתחילים ב-1,110 דולר עד 1,480 דולר. מי שמזמינים ארבעה לילות יקבלו את הלילה החמישי ללא תשלום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE