הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצד הנכון של המזרח התיכון: התחזית לשנת 2018 היא שהמטבח המזרח תיכוני יהפוך לפופולרי יותר ויותר
המטבח המזרח תיכונים משתלט על הקולינריה העולמית; תבלינים שפעם כיכבו רק במסעדות מזרח תיכוניות, כגון זעתר, אריסה, הל, טחינה וראס אל חנות (תערובת תבלינים המשמשת בעיקר את המטבח הצפון-אפריקאי), נמצאות היום במסעדות רבות בעולם המערבי

בתקופה האחרונה, זוכות מסעדות של שפים ישראלים, כגון מאיר אדוני, אסף גרניט ואייל שני לביקורות מצוינות בעולם. ברברי של גרניט, נור של אדוני והמזנון של שני, כולן מסעדות שנפתחו מחוץ לגבולות ישראל, והצליחו לגרום למבקרים ולסועדים להתאהב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המבקרים והסועדים התאהבו

התחזית לשנת 2018 היא שהמטבח הים תיכוני, יהיה חם עוד יותר. זה כמובן קורה ממש עכשיו. תבלינים שפעם כיכבו רק במסעדות מזרח תיכוניות, כגון זעתר, אריסה, הל, טחינה וראס אל חנות (תערובת תבלינים המשמשת בעיקר את המטבח הצפון-אפריקאי), נמצאות היום במסעדות רבות בעולם המערבי. מגזינים מובילי דעת קהל כבר כתבו על התופעה ואחד מהם פסק: "המטבח הים תיכוני יהפוך למיינסטרים", כשהוא מפרט על התבלינים האמורים, שתופסים היום מקום של כבוד בקרב שפים בעולם.

אפשר לראות השפעות בולטות של המטבח המרוקאי והתוניסאי במסעדות רבות כשתפריטי מסעדות רבות כוללים גם מאכלים כקוסקוס ובשר טלה, החביב במזרח התיכון. גם המטבח הפרסי הופך לאהוב על מסעדנים רבים, ממנו הם שואבים השראה.

והרי התחזית: המטבח הים תיכוני יהפוך למיינסטרים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE