הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדריך הטרמפיסט לחופשה הבאה: ההמלצות שיסייעו לשכור מדריך תיירים איכותי לסיור פרטי
כאשר בודקים אם לבחור במדריך פוטנציאלי חשוב להגדיר את אופי הסיור בו מעוניינים. חשוב לציין תאריכים, משך זמן הסיור ומספר האנשים שישתתפו בו. אם המדריך לא מתאים הוא בטח יוכל להמליץ על מדריך אחר מתאים יותר

עבור מטיילים רבים, לשכור מדריך טיולים פרטי נחשב בגדר מותרות. אך כמה פיסות מידע יכולות להפוך את העניין לשווה את ההוצאה. עם מדריך טוב, אפשר ללמוד ולראות דברים שאי אפשר למצוא במדריך טיולים כתוב או באינטרנט. אך ברגע שמחליטים לשכור מדריך, כיצד אפשר למצוא את זה המתאים ביותר לתחומי העניין האישיים?  השורות הבאות מציעות כמה עצות שיסייעו בדרך.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מומלץ לאתר את המדריך המתאים ביותר לתחומי העניין


לפנות לארגון המדריכים המקומי: ברוב הערים הגדולות בעולם פועלים ארגוני מדריכים מקומיים, שמאגדים מדריכים מורשים. הארגונים משמשים מקור טוב ומהימן, כשאתרי האינטרנט שלהם מאפשרים לעתים קרובות לחפש מדריך בהתאם לתחומי העניין המסוימים, כגון אוכל או היסטוריה. כמו כן, אם צריכים מדריך שמדבר בשפ מסוימת, קל יותר למצוא אותו דרך הארגונים המקומיים. ישנם גם מדריכים פופולריים שלעתים קרובות מקבלים ביקורות ותגובות ב-TripAdvisor, שמשמש מקור נוסף לאמת את המוניטין שלהם.

לבחור במדריכים הזמינים באתרי התיירות: אתרים ומוזיאונים רבים מציעים סיורים פרטיים. אלה מובלים על ידי מדריכים שיש להם ידע נרחב על אודות האתר. רוב האתרים האלה דורשים הדרכה והמדריכים שלהם עוברים הכשרה לפני שהם מורשים להדריך את הסיורים. אם מעוניינים בנקודת מבט מותאמת אישית, תוך התמקדות בתחום מסוים או באתר מסוים, בחירה במדריך כזה היא הבחירה הנכונה.

לבדוק באינטרנט או לשאול במלון: כדאי לבקש המלצות מחברים בעלי תחומי עניין דומים. כמו כן, מומלץ לבדוק המלצות באתרי אינטרנט. רוב הסיכויים שאם לחברים היתה חוויה טובה עם מדריך, זו תהיה בחירה טובה. אפשר לשאול את השוער במלון בו מתארחים על מדריכים מקומיים. אם מתארחים במלון, אפשר להגיע אל צוות הקבלה בבית מלון בעיר ולבקש המלצות. עם זאת, חשוב לבדוק פרטים על כל מדריך, אפילו אם הוא הומלץ על ידי אנשי הצוות בבית המלון. זאת, משום שלמדריכים רבים יש הסכמים עם אנשי הצוות של בתי המלון, במסגרתם המדריכים משלמים לבית המלון על מנת שיפנו אליהם תיירים. בתי מלון יוקרתיים דוחים הסכמים כאלה, אך יחסים אישיים בין אנשי הצוות אינם עומדים בפני דין וחשבון.

לבקש המלצות מחברים בעלי תחומי עניין דומים

לדעת כל מה שצריך על המדריך המקומי: חשוב להגדיר את סוג הסיור בו מעוניינים, האם מדובר בסיור כללי ביעד תוך מעבר בין נקודות ציון פופולריות או שמבקשים להתמקד בתחום מסוים, כגון היסטוריה, אמנות, צילום, אמנות רחוב או אוכל. ישנם מדריכים רבים המתמחים בתחום מסוים. לכן מומלץ לאתר את המדריך המתאים ביותר לתחומי העניין. למדריכים שמתמקדים באמנות, למשל, יהיה ידע רחב בתולדות האמנות בעוד מדריכים המומחים בתחום הקולינרי עשויים להיות שפים לשעבר. לסיור עם מדריך המתמחה בתחום יש סיכוי להיות עשיר ומעניין יותר.

כאשר בודקים אם לבחור במדריך פוטנציאלי חשוב להגדיר את אופי הסיור בו מעוניינים. חשוב לציין תאריכים, משך זמן הסיור ומספר האנשים שישתתפו בו. אם המדריך לא מתאים הוא בטח יוכל להמליץ על מדריך אחר מתאים יותר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE