הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרופי זה הכי, הכי: שבוע האופנה המפורסם והידוע בצביונו הטרופי מגיע למיאמי
מיאמי אינה ידועה כבירת אופנה עולמית, אך אם חושבים על זה העיר הזאת נראית כמו מסלול אופנה טרופי ענק. אנשים מכל רחבי העולם מגיעים לעיר, לקניות או על מנת להפגין את החיטובים שלהם

בין ה-30 במאי ל-3 ביוני יתקיים במיאמי שבוע האופנה המפורסם והידוע בצביונו הטרופי. מיאמי אינה ידועה כבירת אופנה עולמית, אך אם חושבים על זה העיר הזאת נראית כמו מסלול אופנה טרופי ענק. אנשים מכל רחבי העולם מגיעים לעיר, לקניות או על מנת להפגין את החיטובים שלהם. בין אם על חוף הים ובין אם במועדוני הלילה הידועים, העיר הפופולרית מלאה באופנה. העניין הזה הולך וגובר כשמתקיים בעיר שבוע האופנה, שהתחיל בשנת 1998.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פריטי לבוש קיציים, בעיר שממילא נראית כמו מסלול אופנה טרופי ענק

בעוד פרופיל האופנה של מיאמי הלך וביסס את עצמו, כך גם עלה המוניטין של האירוע, שמשמש כתצוגה הגדולה ביותר של מעצבי האופנה הלטיניים והקריביים. אפשר לצפות לראות בגדים המתאימים יותר לאקלים החם, כגון בגדי ים ונופש ומעצבים כמו קוסטו ברצלונה, אנג'ל סנצ'ז ואגת'ה רואיז דה לה פראדה.

השחקן, אנטוניו בנדרס, משמש בתפקיד נשיא הכבוד של האירוע ויארח את מסיבת ההתרמה עבור קרן בית החולים לילדים של ניקולס וכן עבור ארגון הצדקה שלו Fundacion Lagrimas Y Favores.

מחיר: החל מ-890 דולר
כתובת: 175 SW Seventh St. Miami
אתר: Miamifashionweek.com

צבעוניות שמאפיינת את המעצבים הלטיניים והקריביים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE