הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: העירייה השקיעה 35 מיליון דולר בפיתוח של כיכר, אך היא הפכה לנקודה חמה עבור נרקומנים
"אף אחד לא מבלה כאן", אומרים תושבי ברונקס שקיוו לרחבה נעימה לבלות בה בצל. במקומם, מי שמבלה במקום הם מכורים לסמים שמנצלים את המקום כתפאורה פסטורלית להזרקת סמים

חניון בבעלות העירייה בדרום ברונקס, שהפך לכיכר מרהיבה בעלות פיתוח של 35 מיליון דולר הפך למקום אהוב על נרקומנים שבאים אליו כדי "לנפוש" במקום המושקע, ומשאירים אחריהם זוהמה ומחטים משומשות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזרקים משומשים ברחבה המטופחת


מדובר בפינת הרחובות 149 ושדרת ברגן, ומי שגר באיזור מכיר את התופעה: נרקומנים באים למקום כדי להזריק את מנת הסם שלהם על אדניות הבטון הרחבות שמשמשות כספסלים.
"זה ממש מגעיל", אמר אלן קאנטו, בן 45, שהמתין במקום לאוטובוס, "העירייה משקיעה בניקיון הפארק ובהשקיית הצמחיה, אבל הנרקומנים הורסים אותו. אני לא רואה אף אחד שמבלה כאן אם אין לו צורך מיוחד בכך".

עובד של חברת  Triangle Equities, שזכתה בשנת 2015 במכרז על פיתוח המקום, אומר כי הוא אוסף בזהירות רבה עשרות מזרקים בכל יום. "כל הצומת כאן מלאה במכורים לסמים, אך בעיקר הכיכר", אמר העובד.

נשיא רובע ברונקס, רובן דיאז ג'וניור, אמר בטקס החנוכה של הכיכר בשנת 2013 כי המקום "יעניק זריקה בזרוע של הכלכלה המקומית". הוא כנראה לא התכוון לזריקה של הרואין, אבל הוא צדק.
החברה שפועלת במקום הודיעה לאחרונה כי היא התקינה אורות חזקים ומצלמות אבטחה כדי להרחיק את מי שמעוניין לעשות במקום שימוש לא הולם, אך היא הוסיפה כי ייתכן והיא תשקול את סגירת המקום לציבור.

הכיכר נמצאת במרחק הליכה מפארק סנט מארי, אחד מ-16 המקומות הירוקים ברובע ברונקס שבהם אמורים להיות מותקנים מכלים להשלכת מחטים משומשות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE