הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
14 חיילים שתפקידם לשמור על נשק גרעיני הורשעו בשימוש ב-LSD ובסמים אחרים
למרות שהם לא הורשעו בשימוש במהלך תפקידם, לא ברור כמה זמן לפני שעלו למשמרת נטלו ה-14 את הסמים. כמה מהם הורשעו גם בהפצת סמי ההזיה

טעות קטנה ברשתות החברתיות של איש חיל האוויר אפשרה לחוקרים לפצח את רשת מכירת הסמים באחד המקומות השמורים בעולם - אתר אחסון טילים גרעיניים בויומינג.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אימון של יחידת הטילים משנת 2016. לא ברור כמה זמן לפני המשמרת הם צרכו סמי הזיה


"למרות שזה נשמע כמו משהו מסרט - זה לא", אמר קפטן צ'ארלס גרימסלי, התובע הראשי באחד מהמשפטים הצבאיים שנערכו לאנשי חיל האוויר שהיו מעורבים בפרשה. המטרידה. אחד מהם, אגב, גורש למקסיקו בתום ההליך המשפטי.

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות AP, בפרשה היו מעורבים 14 אנשי צוות. שישה מהם הורשעו בשימוש בסם מסוג LSD או בהפצתו, וחלקם אף הורשעו בשתי ההאשמות. אף אחד מהם לא הואשם בשימוש בסמים בזמן שהיה במשמרת, אך עדיין מדובר בפגיעה קשה במוניטין של אנשי יחידת הטילים הגרעיניים בחיל האוויר.

אנשי הצוות, שהיו חלק מטבעת השימוש והסחר בסמים, שירתו בכנף הטילים 90, שמפעילה שליש מ-400 טילי ה-Minuteman 3 שנמצאים בכוננות כל הזמן במחסנים שמפוזרים על פני המשטחים הנרחבים במדינה.

על פי המסמכים שהגיעו לסוכנות הידיעות, המורשעים עשו שימוש בסמים מסוג LSD, קוקאין וסמים אחרים במהלך השנים 2015-2016. הם עשו זאת בניגוד לסטנדרט ההתנהגות המצופה מהם בשל תפקידם הרגיש.

"חשתי חרדה, פניקה", אמר טומי נ. אשוורת', אחד מאנשי הצוות שהשתמשו בסמי ההזיה. תחת שבועה בבית המשפט, אשוורת' אמר כי הוא חש את התחושה המלחיצה במשך שעות לאחר שנטל מנה של הסם. הוא הודה כי נטל את הסם שלוש פעמים מחוץ למשמרת.


3 סוגי טילים מוצגים בכניסה לבסיס חיל האוויר בו שומרים על חלק מארסנל הגרעין האמריקני


"לא ידעתי אם אני הולך למות באותו לילה או לא", סיפר אשוורת' על הפעם הראשונה בה עשה שימוש בסם. על פעם אחרת שלקח LSD הוא אמר כי הוא הרגיש "כאילו אני עומד לקבל התקף לב או שבץ".

למרות שאף אחד מהם לא הואשם בצריכת הסם במהלך תפקודם כשומרי הטילים הגרעיניים, לא ברור כמה זמן לפני משמרת הם עשו זאת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE