הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איום חדש? בולען נפער במדשאת הבית הלבן
כתב "קול אמריקה" דיווח לראשונה על התופעה, פלוס עדות מצולמת, ועדכן שמאז צץ לראשונה הוא הולך וגדל. מאז כוסה הבור בידי צוות התחזוקה של הבית הלבן

הבית הלבן ידע כיבוש, שריפה, שיפוצים ופלישות של מזיקים, אבל עכשיו הוא מתמודד עם סכנה חדשה: בולענים. בולען ראשון הופיע במדשאה הצפונית של מעון נשיא ארה"ב בשבוע האחרון, ממש מול חדר תדרוכי העיתונאים. סטיב הרמן, כתב "קול אמריקה", צייץ תמונה של הבולען שלשום (שלישי). "הוא גדל במידה ניכרת בין יום ראשון לשני", אמר הרמן. "אורכו יותר מרגל (כ-30 ס"מ) כרגע, והוסיף שבולען שני נפער ממש ליד הראשון. מאז כוסה הבולען בלוח מתכת בידי צוות התחזוקה של הבית הלבן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כשאומרים שהבית הלבן שוקע, לפעמים מתכוונים לזה (צילום: סטיב הרמן, טוויטר)



וושינגטון די.סי, אותה אוהבים פוליטיקאים ואקטיביסטים לתאר כ"ביצה של שחיתות" (אחת מסיסמאות הבחירות של טראמפ היתה "לייבש את הביצה"), אולם למעשה, חלקים מן העיר אכן בנויים על ביצות. בנוסף, העיר סובלת מתסמונת גיאולוגית בשם "קריסת בליטת החזית", שמשמעותה שהעיר עשויה לשקוע כשישה אינץ' (כ-15 ס"מ) במהלך המאה הקרובה.

בשנים האחרונות נפערו בולענים ברחבי בירת ארה"ב שבין השאר, כפו על שתי משפחות לפנות את בתיהן ובלעו אוטובוס בית ספר. כעת מגיעה המכה גם לבית הלבן. בשנה שעברה נפער חור ענק באדמה בחזית "מאר א-לאגו", אחוזת הנופש של הנשיא טראמפ בפלורידה, אולם זה היה בשל פיצוץ בצינור מים ראשי ולא בשם התפתחות גיאולוגית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE