הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 פצועים באירוע ירי בביה"ס באינדיאנה
בפעם ה-25 מתחילת השנה מתרחשת תקרית יריות בשטח מוסד חינוכי כאשר במקרה הנוכחי ישנם מספר נפגעים בחטיבת הביניים בעיר נובלסוויל, הממוקמת מצפון לאינדיאנפוליס; החשוד נעצר, אך טרם פורסמה זהותה. הנתון המדאיג של שנת 2018: אירוע ירי בבתי הספר בכל שישה ימים

לפחות שלושה פצועים כתוצאה מאירוע ירי בבית ספר בעיר נובלסוויל שבאינדיאנה, הממוקמת מצפון לאינדיאנאפוליס, כך הודיעה המשטרה בעיר. האירוע התרחש בחטיבת ביניים מקומית במהלך שעות הבוקר של יום שישי, והמשטרה עצרה חשוד בירי. מפקד המשטרה בעיר מסר כי מורה ותלמיד פונו לטיפול רפואי, אך בבית החולים טוענים כי הגיעו שלושה פצועים, לרבות אדם שסובל משברים בקרסולו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פינוי בית הספר שבו בוצע הירי


"קיבלנו התרעה על הירי בסביבות השעה 9:00 בבוקר המתרחש בתוך חטיבת הביניים של נובלסוויל", אמר מפקד המשטרה קווין ג'וויט והמשיך, "האירוע נגמר ועצרנו את החשוד". הוא אף מסר כי בסמוך לקבלת ההתרעה על הירי, התקבל איום על בית ספר נוסף - תיכון בעיר. כתוצאה מכך, כל בתי הספר במחוז הושמו בהסגר. מדובר באירוע הירי ה-25 בבתי הספר בארה"ב מאז תחילת השנה, נתון המתורגם לאירוע ירי בכל שישה ימים. כזכור, הירי מגיע כשבוע לאחר הטבח הנורא בתיכון סנטה פה שבו נהרגו 10 בני אדם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE