הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: בעלת בית גילתה במקרה כי הקבלן שהעסיקה הוא עבריין מין מורשע
ל-CSLB לא היה מידע על עברו הפלילי, והקבלן חידש את רישיונו מדי שנתיים ולא גילה כי הוא עבריין מין שהורשע בעבירות מין בילד בן 14. חשדה של תושבת פולסום התעורר כאשר הוא אמר לה: "זה רצון האל שתישארי בבית עם הילדים"

תושבת פולסום בצפון קליפורניה, נאלצה ללמוד בדרך הקשה שקבלן שעובד בגבס בבית שלה הוא עבריין מין מורשע, ובעל רישיון קבלן חוקי שתקף ל-15 שנים. "כעסתי מאוד על כך שלתהליך יש כל כך הרבה פירצות בחוק" אמרה קארה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



קארה סיפרה שבמהלך שיחה לא נעימה ומטרידה, הקבלן אמר לה ש"זהו רצון האל שתישארי בבית עם הילדים". המשפט גרם לה לקחת את הילדים, לצאת מהבית ולבצע חיפוש בגוגל לפי השם שלו בכרטיס הביקור. היא הוסיפה כי "הוא התפתל, אז אמרתי, אני יוצאת משם". לטענתה, הדבר הראשון שעלה הוא תמונת המעצר שלו במאגר המידע שבאתר Megan's Law website. "הוא כתב בכרטיס ביקור רק את השם הפרטי שלו, עכשיו אני מבינה למה".

באתר היה כתוב כי הוא הואשם בשלוש עבירות מין, ואף הורשע ביחסים מגונים עם נער בן 14 בשנת 2003. ריק לופס, דובר מועצת רישוי הקבלנים (CSLB), אמר כי לאחרונה חוקר נתקל בעמוד בפייסבוק שחשף את עברו הפלילי של הקבלן. "כבר התחלנו את התהליך כדי לנסות ולבטל את הרישיון שלו", הוסיף לופס. 

לדבריו, לא היה מידע על  עברו הפלילי של הקבלן מכיוון שהוא קיבל את רישיון הקבלנים שלו בשנת 2000; חמש שנים לפני שהחלו בדיקות רקע פלילי עבור קבלת רישיון קבלן. אם היה מבקש רישיון לאחר מכן לא היה מקבלו. עוד הוסיף, כי למרות שהוא צריך לחדש את הרישיון כל שנתיים הוא לא מחויב לגלות ל- CSLB על שינוי ברישום הפלילי שלו. המשמעות היא שכל קבלן שקיבל רישיון לפי 2005 יכול להיות בעל עבר פלילי מבלי שאף אחד ידע על כך. "כעסתי, כי אני צריכה לסמוך על המדינה שם עושים את הבדיקות, כדי לוודא שאנחנו בטוחים להיות בבתים שלנו", אמר קארה. כשנשאל הקבלן על הרישום הפלילי והמקרה, השיב כי "הוא יתפלל ויחפש סיוע משפטי".
"אנחנו מאמינים שאנשים עם רישום פלילי בעבירות מין לא צריכים להיות לבד בבתים של אנשים" אמר לופס והעריך כי ישנם למעלה מ -50,000 קבלנים מורשים ברחבי המדינה שקיבלו את הרישיון שלהם לפני 2000 ללא בדיקת רקע פלילי. "ב- 99 אחוז מהמקרים הכל יהיה בסדר, אבל אנחנו לא רוצים להמר" אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE