הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיבור היום: מורה תיקל את היורה ומנע אסון גדול
ג'ייסון סימן לא חשב על ביטחונו האישי כאשר זינק אל עבר היורה, הבוקר בפרבר של אינדיאנפוליס; הוא נלחם עם היורה והעיף את כלי הנשק מידיו בזמן שהתלמידים ברחו מן הכיתה. אחד הילדים שנכחו בכיתה: "לולא סימן, היו נהרגים עוד המון אנשים"

ג'ייסון סימן, מורה למדעים ומאמן הפוטבול בחטיבת הביניים נובלסוויל, שבה התרחש אירוע הירי הבוקר, הוכתר ע"י תלמידיו וחבריו לעבודה כגיבור הגדול של האירוע. אחד מן התלמידים סיפר כי היורה ביקש לצאת מהכיתה אל השירותים, ואז שב עם שני אקדחים והחל לירות לכל עבר. סימן מיד זינק אל עבר הצעיר, תיקל אותו אל הרצפה והעיף את הנשקים מידיו - פעולה שככל הנראה הצילה חיים רבים, שכן בכיתה נכחו עשרות תלמידים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה ג'ייסון סימן: "מנע אסון גדול" (צילום: אוניברסיטת דרום אילנוי)


"הוא ירה 4-6 כדורים ופגע באחת הילדות בכיתה" סיפר אחד התלמידים, שביקש להישאר בעילום שם. "המורה מר סימן החל לרוץ לעברו, ואז הוא הוריד אותו אל הקרקע כמו בתיקול של פוטבול. כולנו התחבאנו בחלק האחורי של הכיתה, ואז המורה צעק לנו לצאת מן הבניין ולהתקשר אל מוקד החירום 911, וזה בדיוק מה שעשינו", המשיך התלמיד. "הוא גיבור. אם הוא לא היה עוצר אותו, היו נהרגים עוד הרבה ילדים", סיכם התלמיד. סימנס עצמו שיחק בעברו פוטבול, עובדה שככל הנראה סייעה לו לעצור את המתקפה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE