הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוס ברוס: דיאנה רוס מנצחת את השנים ומגיעה להוליווד בול כדי להראות לכולם שהיא מופיעה בדיוק כמו לפני 30 שנה
בחמשת העשורים על פניהם מתפרשת הקריירה שלה, הוציאה רוס 67 אלבומים ומכרה למעלה מ-100 מיליון אלבומים. בשנת 2016 העניק נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לרוס את מדליית החירות הנשיאותית, עיטור הכבוד הגבוה במדינה

במוצאי שבת, ה-16 ביוני, בשעה 8 בערב, מגיעה הזמרת והדיווה, דיאנה רוס, להופעה בהוליווד בול, שבלוס אנג'לס. הזמרת האגדית תשיר בהופעה את כל להיטיה הגדולים, בהם גם  Endless Love, Ain’t No Mountain High Enough, I’m Coming Out ועוד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תופיע בהוליווד בול עם כל הלהיטים הגדולים, רוס

רוס, כבר בת 74 אך היא מנצחת את השנים ומופיעה בדיוק כמו לפני שלושים וארבעים שנה, כשהיתה בשיא הקריירה שלה. במהלך שנות ה-70 וה-80 היתה רוס אחת הזמרות המצליחות ביותר בארצות הברית. היא הופיעה בקולנוע, בטלוויזיה ובברודווי.

במהלך הקריירה שלה זכתה בפרס הטוני לשנת 1977, עבור הופעת היחיד שלה "ערב עם דיאנה רוס"; היא זכתה גם בשבעה פרסי גראמי, לאחר שהיתה מועמדת 12 פעמים; בשמונה פרסי המוזיקה האמריקאית ובפרס גלובוס הזהב עבור הופעתה בסרט "הליידי שרה בלוז" (1972) שעסק בחיי בילי הולידיי. כמו כן, היא היתה מועמדת לפרס האוסקר כשחקנית הטובה ביותר.

בחמשת העשורים על פניהם מתפרשת הקריירה שלה, הוציאה רוס 67 אלבומים ומכרה למעלה מ-100 מיליון אלבומים. שמונה עשר משיריה הגיעו למקום הראשון במצעד הפזמונים האמריקני. שנים עשר כסולנית, ושישה ביחד עם הרכב הסופרימס.

בשנת 1976 הוכתרה רוס על ידי מגזין הבילבורד כ"אמנית המאה". ספר השיאים של גינס הכריז עליה כעל האישה המצליחה ביותר במוזיקה של המאה ה-20. בשנת 2006 יצא לאקרנים סרט בהשראת הסיפור האמתי של דיאנה רוס והסופרימס "נערות החלומות" (dreamgirls): בסוף שנות השישים, שלוש בחורות מוכשרות שחולמות להפוך לכוכבות פופ מקימות להקה. אך כאשר האמרגן החדש שלהן מחליט להחליף את הסולנית אפי (ג'ניפר הדסון, שזכתה באוסקר על התפקיד) בדינה (ביונסה בתפקיד קולנועי ראשון), הן מתחילות להסתכסך דווקא כשההצלחה מאירה להן פנים.

קריירה מוצלחת שנמשכת כבר חמישה עשורים, דיאנה רוס

בשנת 2009 מספר ימים לאחר מות מייקל ג'קסון, התגלתה צוואתו, שבה הוא מזכיר שילדיו יהיו תחת השגחתה של אמו. במידה ואמו תלך לעולמה, רוס תהיה אחראית עליהם. בשנת 2016 העניק נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לרוס את מדליית החירות הנשיאותית, עיטור הכבוד הגבוה במדינה.

אתר: hollywoodbowl.com


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE