הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנטוני הופקינס לא בקשר עם בתו היחידה, אביגיל, וגם אין לו מושג אם יש לה ילדים, כלומר אם הוא סבא
כשנשאל לאחרונה אם אביגיל הביאה לו נכדים, ענה זוכה האוסקר לשדרן הרדיו שראיין אותו: "אין לי מושג. אנשים נפרדים, משפחות מתפרקות ואתה יודע, ממשיכים בחיים. אנשים עושים בחירות בחיים. לי לא אכפת בדרך זו או אחרת"

השחקן, אנטוני הופקינס (81), כל כך מנותק מבתו היחידה עד שאין לו מושג אם יש לו נכדים ממנה. הוא גם טוען שזה ממש לא מעניין אותו. הופקינס היה נשוי לאשתו הראשונה פטרונלה ברקר בין שנת 1966 לשנת 1972. אז גם נולדה להם בת אחת, אביגיל (48), שהופקינס נטש כשהיתה פעוטה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"תשובתי קרה כי החיים קרים", הופקינס

כשנשאל לאחרונה אם אביגיל הביאה לו נכדים, ענה זוכה האוסקר לשדרן הרדיו שראיין אותו: "אין לי מושג. אנשים נפרדים, משפחות מתפרקות ואתה יודע, ממשיכים בחיים. אנשים עושים בחירות בחיים. לי לא אכפת בדרך זו או אחרת".

השחקן שעתיד לככב בסרט "המלך ליר" של רשת הבי.בי.סי, הוסיף: "תשובתי קרה כי החיים קרים. ילדים לא אוהבים את האבות שלהם. אתם לא צריכים לאהוב אחד את השני. זה כמו התגובה של ג'ון אוסבורן כשמישהו אמר לו: מר אוסבורן, המחזה שלך כל כך פוגעני והוא ענה: החיים פוגעניים".

אביגיל והופקינס דווקא התפייסו לזמן קצר בשנות התשעים, אז היא קיבלה תפקידים קטנים בסרטיו: Shadowlands  ו- The Remains of the day. אך מהדיווחים עולה, כי הם לא דיברו מאז.

בראיון להווארד שטרן משנת 2002, דיבר הופקינס על אביגיל: "אני מעריך שאנחנו מנוכרים. אני לא חושב שהיא רוצה לדעת עלי יותר מדי. אני מקווה שהיא בריאה. אני מקווה שהיא בסדר. הגירושים מאמה היו לפני זמן רב. אני בקושי שומע ממנה, כנראה שיש לה סיבות טובות לכך". הופקינס סיפר את הדברים לשטרן ההמום והודה שאולי הוא "אנוכי".

הופקינס ובתו, אביגיל, בזמנים טובים יותר

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE