הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
MeToo בקולנוע: שרליז ת'רון תגלם את מייגן קלי בסרט המספר על מנכ"ל פוקס ניוז, רוג'ר איילס, שהואשם בהטרדה
בספרה, Settle for More, פירטה קלי על ההטרדה המינית שחוותה מאיילס במהלך עבודתם המשותפת. בספר היא טענה שהוא הטריד אותה מינית וניסה לנשק אותה בכוח למרות שהיא התנגדה לכך שוב ושוב

שנה לאחר מותו של מנכ"ל חברת פוקס ניוז, רוג'ר איילס, ובעקבות שערוריית ההטרדה המינית שלו, "אנפורנה" מפיקה סרט חדש על חייו והקריירה הסוערת שלו. על פי דיווחים שונים הסרט הנפיץ ייכתב על ידי התסריטאי, צ'רלס רודולף, ותככב בו שרליז ת'רון (42), ככוכבת הרשת, מייגן קלי (47).

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלי טענה שמאיילס הטריד אותה מינית, ת'רון תגלם את דמותה בסרט

ת'רון דומה באופן מופלא לקלי: שתיהן בלונדיניות, בעלות עיניים כחולות ומבנה גוף דומה. קלי זכתה לתהילה שלה כמנחת טלוויזיה בפוקס לאחר עשר שנים ברשת הטלוויזיה. בשנת 2017 היא עברה לעבוד ברשת NBC שם קיבלה תכנית בוקר משלה.

בספרה משנת 2016, Settle for More, פירטה קלי על ההטרדה המינית שחוותה מאיילס במהלך עבודתם המשותפת. בספר היא טענה שהוא הטריד אותה מינית וניסה לנשק אותה בכוח למרות שהיא התנגדה לכך שוב ושוב. בסופו של דבר היא דיווחה על פעולותיו הבלתי הולמות לממונה עליה.

מאוחר יותר, קבוצה של נשות צוות פוקס ניסו להאשים את היו"ר לשעבר של פוקס בהטרדות דומות. איילס עזב את תפקידו ברשת בשנת 2016 והכחיש בתוקף את כל התביעות נגדו עד למותו במאי 2017.

דומות, מייגן קלי ושרליז ת'רון

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE