הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אכזבה בדיסני: "סולו" מדשדש בקופות
הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים" פספס את התחזיות ב-50 מיליון דולר, למרות סופ"ש הפתיחה הטוב ביותר מאז 2014; בין הסיבות לפערים: עייפות מהמותג ו-"תופעת החג" שמדאיגה את ראשי האולפנים

אכזבה ענקית נרשמה במהלך סוף השבוע בחברת "דיסני", וזאת לאחר שסרטם החדש, "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" לא עמד בציפיות והכניס רק כ-100 מיליון דולר בארה"ב. מדובר בפתיחה הנמוכה ביותר שרשמה סדרת הסרטים מאז 2002, אך בו בזמן מדובר בפתיחה הגדולה ביותר שנרשמה במהל סוף השבוע של יום הזיכרון מאז 2014. רק בשבוע שעבר העריכו מומחים כי הסרט יגרוף כ-150 מיליון דולר במהלך ארבעת הימים של סוף השבוע (חמישי עד שני).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוכבי "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" בפסטיבל הסרטים בקאן, לפני כשבועיים (צילום: Shutterstock)


ביום שישי כבר עדכנו את התחזיות והן עמדו על 115 מיליון דולר, לכל היותר. כמובן שנתון זה מצביע רק על ההכנסות ממכירת כרטיסים בארה"ב, שכן אם משכללים את הסכום עם השוק בינלאומי, המספר עומד על כ-150 מיליון דולר. כזכור, מדובר בספין-אוף של סדרת הסרטים המקורית, בדומה לסרט "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" שיצא לאקרנים בדצמבר 2016 וגרף כ-290 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שהוקרן. מומחים מסבירים כי הכנסות של 100 מיליון דולר בארבעה ימים הן בדרך כלל חדשות חיוביות בעבור סרט, אך לא במקרה כזה שכן מדובר באחת מסדרות הסרטים המצליחות בכל הזמנים. 



עוד הסבירו המומחים בתעשיית הסרטים כי יתכן וקיימת תחושת "עייפות" מהמותג, שכן רק בחודש דצמבר האחרון יצא לאור הסרט החדש "פרק 8: אחרוני הג'דיי". מעבר לכך, ישנה תופעה שמדאיגה את ראשי האולפנים ובה יותר ויותר אנשים בוחרים שלא לראות סרטים במהלך חגים, ובמקום בוחרים לטייל מחוץ לביתם. תופעה זו גם תרמה להופעה המדאיגה של "סולו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE