הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוות בפיצרייה - אדם חבוש מסכה תקף עובד ונורה למוות
הריברטו פליסיאנו בסך הכל רצה לסיים משמרת ולהגיע בשלום הביתה. לאלמוני חבוש במסכה של מפלצת היו תוכניות אחרות, והוא תקף את פליסיאנו במוט עץ ובזוג מספריים. מה שהוא לא ידע זה שעובד הפיצרייה חמוש בנשק ברישיון, והוא לא פחד להשתמש בו. התוצאה: האיש במסכת המפלצת מת מפצעיו. לעובד המסור פציעות בכתף ובפנים, אבל הוא בסדר

עובד בפיצרייה של רשת "ליטל סיזר'ס" ירה למוות באדם חבוש מסכה של מפלצת שתקף אותו במוט עץ ובמספריים מחוץ למסעדה בה הוא עובד. צילומי אבטחה שפורסמו בעיתון דייטונה ביץ' ניוז-גו'רנל מראים בבירור את החשוד תוקף את הריברטו פליסיאנו במוט עץ מחוץ לסניף של ליטל סיזר'ס בעיירה הולי היל שבפלורידה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפחיד... אבל לא חסין לכדורי אקדח. מסכת התוקף (צילום: משטרת הולי היל)



לאחר שהמוט נשבר במהלך המתקפה, שלף התוקף זוג מספריים. פליסיאנו, שהחזיק באקדח, שלף את נשקו וירה בתוקף ארבע או חמש פעמיים. התוקף, ששמו לא נמסר, מת מפצעיו בבית החולים. "זו היתה התקפה ממארב ואכן נראה שהוא הגן על עצמו", אמר מפקד משטרת הולי היל, סטיב אורלנדו, לאתר קליק אורלנדו.

בעת האירוע חבש החשוד מסכה של מפלצת, עם אוזניים מחודדות, עיניים מפחידות ו"דם" מסביב לפה. פליסיאנו, המחזיק ברישיון לשאת נשק חם מוסתר, ספג פציעות בפניו ובכתפו. "אני שמח שהוא הצליח להגן על עצמו ושהוא בסדר, רק חבל שכל האירוע קרה בכלל", אמר מפקד המשטרה המקומית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE