הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיבור היום: כלב משטרה איתר הברחת סמים גדולה בלוס אנג'לס
כלב המשטרה "ריי" סייע לאתר כמות של 60 פאונד מתאמפטמין במכונית שנעצרה בעקבות עבירת תנועה קלה במזרח לוס אנג'לס. מדובר במעצר הראשון שבוצע בעקבות גילוי של הכלב; החשוד, פדרו לופז, מואשם באחזקה, מכירה ושינוע של הסם המסוכן

כלב משטרתי בשם "ריי" הוא הגיבור החדש של משטרת ווסט קובינה, עיר הממוקמת מזרחית ללוס אנג'לס, לאחר שעזר לעצור אדם שנשא בכלי רכבו כ-60 פאונד סמים מסוג מתאמפטמין (מת'). תחילת האירוע בשעות הערב של יום שבת, אז שוטרי התחנה עצרו מכונית מסוג ג'יפ בחשד לעבירת תנועה קלה. השוטרים הבחינו בשאריות מן הסם מתחת למושב הנהג, ועל כן ביקשו להקפיץ למקום צוות של איתור סמים, ובו הכלב "ריי" במשימה המבצעית הראשונה שלו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ריי", ביחד עם השלל שתפס (צילום: משטרת ווסט קובינה)


הכלב מיד זיהה באמצעות חוש הריח כי ישנם סמים נוספים, וכלי הרכב הוחרם בידי המשטרה. לאחר שנגרר למוסך המשטרתי, גילו השוטרים שתי מקומות מחבוא שבהן החשוד, פדרו לופז, עשה שימוש. הוא מיד נעצר לאחר שמשקלם הכולל של הסמים עמד על כ-60 פאונד, והוא צפוי לעמוד לדין באשמת אחזקה, מכירה ושינוע של הסם. בית המשפט קבע לו ערבות בגובה מיליון דולר, שאותם לא הצליח לשלם. עוד ציינו במשטרה כי הכלב "ריי" החל לעבוד במשטרה בחודש אפריל האחרון, וזהו המעצר הראשון שנעשה בזכותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE