הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקדים: הכרעת בית המשפט בפלורידה משנה את מדיניות עישון המריחואנה במדינה
מריחואנה רפואית הפכה לחוקית ב-2016, אך עישונה עדיין לא. בית המשפט צידד עם התובעים וקבע כי אין להגביל את צורת צריכת הסם; עו"ד של התובעים: "די ברור שמריחואנה שניתן לעשנה היא מריחואנה"

בית המשפט במחוז לאון שבפלורידה קבע כי האיסור על עישון מריחואנה נוגד את החוקה, ועל כן הוחלט לבטלו. בשנת 2016, תושבי המדינה בחרו לתמוך בהצעת החוק שמתירה את השימוש במריחואנה רפואית, אך מושל המדינה ריק סקוט העביר בתגובה חוק שאוסר על עישון הסם, ובכך התיר לצרוך את הסם רק באמצעות מאכלים, שמנים וכדומה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


וכעת, בית המשפט פסק לטובת עמותת "People United for Medial Marijuana" וקבע כי אין מנוס מלבד לאשר את כלל צורות השימוש. עיקר הטענה של התובעים הייתה כי לשון החוק מציין רק את העישון במקומות ציבורים, ועל כן הם אמורים לקבל הזכות לצרוך את הסם במקום פרטי, גם באמצעות העישון. ג'ון מורגן, אחד התומכים בהתרת העישון, אמר לאחר פסק הדין כי "הבוחרים לא צריכים להיות חוקרי משפט על מנת להבין שמותר לעשן במקומות פרטים". ג'ון מילס, שייצג את התובעים בתיק, אמר כי החוק היה לצדם לאורך כל המשפט: "החוק מאפשר ביקורת על הכמות, אך לא על אופן הצריכה. די ברור שמריחואנה שניתן לעשנה היא מריחואנה", אמר בתום המשפט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE