הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הסערה ברשת: אלפי סניפי סטארבקס ייסגרו מחר
רשת בתי הקפה תסגור כ-8,000 מסניפיה בארה"ב למשך מספר שעות כדי שעובדיה יוכלו לעבור סדנת אפלייה. מהלך זה נובע מהתקריות הרבות שבהן מעורבת הרשת, לרבות הזמנת המשטרה על שני גברים ממוצא אפרו אמריקני בפילדלפיה; לדברי הרשת, מטרת הסדנה היא "חקר כן ואמיתי של האפלייה"

רשת בתי הקפה סטארבקס תסגור את שעריה בכ-8,000 מסניפיה בארה"ב במהלך מחר (שלישי), וזאת על מנת לערוך שיעורים לעובדיה בנושא האפליה. כזכור, נושא זה הועלה לסדר היום בחברה לאחר מספר תקריות, ביניהן הזמנת המשטרה על שני גברים ממוצא אפרו-אמריקני והמקרה בו כינוי גנאי למקסיקנים נכתב על גבי הזמנתו של אדם לטיני.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד מסניפי הרשת, בניו יורק (צילום: Shutterstock)


המהלך של סטארבקס נועד לשמר את מעמד המותג ככזה שתומך בבני מיעוט. כחלק מן ההכשרה, העובדים יעברו סדנה של "אפלייה בצורה לא מודעת", שבמסגרתה דנים בצורה פתוחה על סטריאוטיפים ודעות קדומות בכל הקשור לצבע עור, מגדר, מיניות וכל זהות אחרת. במהלך הסדנה תוקרן סרטון ובו מנהלי החברה ידברו על הנושא, וזאת בנוסף לסרטון קצר של הראפר קומן (Common), הידוע בתור פעילותיו בקהילה האפרו אמריקאית. לאחר הקרנת הסרטונים, העובדים יעברו לשלב הסדנה, שלב שאמור להוות "חקר כן ואמיתי של כל נושא האפלייה".


כרזה שנתלתה על אחד מסניפי החברה בניו יורק


כאמור, כ-8,000 סניפים יסגרו ובימים האחרונים נתלים על הסניפים הללו כרזות ובהן פירוט השעות שבהן לא יפעלו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE