הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דניאל סטיל עושה גירל פאוור: ספרה החדש, The Cast, יצא לאור הישר אל ראש רשימת רבי המכר
קייט וויטייר היא עיתונאית בעלת טור במגזין פופולרי. היא אוהבת את עבודתה, מעריצה את ילדיה ומעריכה את הזמן שהם מבלים יחד. אך לאחר שתי פרשות נישואים, היא מעדיפה למנוע את הסיבוכים וחוסר הוודאות של אהבה חדשה

ספרה החדש של דניאל סטיל עוקב אחר אישה מוכשרת ויצירתית המשיקה את סדרת הטלוויזיה הראשונה שלה ומסייעת לגייס צוות שחקנים בלתי נשכח, שיביא את סיפורה הדרמטי של משפחה אחת למסך הטלוויזיה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הספר הגיע מיד לראש רשימת רבי המכר. דניאל סטיל

קייט וויטייר היא עיתונאית בעלת טור במגזין פופולרי, אשר לו קוראים רבים ברחבי המדינה. היא אוהבת את עבודתה, מעריצה את ילדיה הבוגרים ומעריכה את הזמן שהם מבלים יחד. אך לאחר שתי פרשות נישואים, היא מעדיפה למנוע את הסיבוכים וחוסר הוודאות של אהבה חדשה.

הכל משתנה אחרי פגישה מקרית עם זק ווינטר, מפיק טלוויזיה מלוס אנג'לס שהגיע לביקור במנהטן. בהשראת הסיפור האמתי של סבתה, יוצרת קייט את העלילה לסדרת טלוויזיה וכאשר היא חולקת את הסיפור עם זק, הוא מתרשם ומחליט להפוך אותו לפרויקט הגדול הבא שלו.




בתוך שבועות ספורים קייט צוללת לעולמם הצבעוני של שחקנים בתעשייה שיביאו את חזונה לחיים. בימאי קריר ומוכשר, תסריטאי צעיר ותימהוני, שחקנית מפורסמת המתמודדת עם טרגדיה פרטית, סבתא מתבודדת מתקופת הזהב של הוליווד, כוכבנית בעלת אגו גדול וכשרון מוגבל, ה"ילד הרע" החדש של הוליווד ושחקן אחד מוכשר אך לא מוכר. צוות הסדרה הופך למשפחה שניה עבור קייט. אך באמצע השנה הקסומה בחייה, היא נאלצת פתאום להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שאם יכולה להתמודד אתו.  

כוחן של נשים מדורות שונים ובין חברים, עמיתים ובני משפחה, תופס את מרכז הבמה ברומן שקשה לעמוד בפניו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE