הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תלמיד במיאמי נעצר בשל מתיחה שהלכה רחוק מידי
התלמיד התחזה לחבריו לספסל הלימודים באמצעות חשבונות אימייל פיקטיביים, שבאמצעותם שלח מסרים מאיימים לבית ספרו, הוא נעצר בתום חקירה משטרתית; מפקד משרד החינוך במחוז: "נתייחס לאירוע בשיא הרצינות, יש לנו אפס סובלנות לאיומים"

תלמיד בתיכון "קורל גייבלס" נעצר הבוקר (ג') לאחר שעמד מאחורי אירוע שכונה "מתיחה מאיימת", כך הודיע המפקח על בתי הספר במחוז אלברטו קראבליו. על פי החשד, התלמיד יצר מספר חשבונות אימייל פיקטיביים באמצעות האתר "ג'י-מייל" של גוגל, תוך כדי שהוא עושה שימוש בשמות של תלמידים אחרים בבית הספר. באמצעות החשבונות הללו, הוא החל לשלוח מיילים מאיימים לתיכון בו למד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיכון "קורל גייבלס" (צילום: ויקיקומונס)


"הוא התחזה לתלמידים אחרים, שזה הופך את המקרה לעוד יותר מטריד", אמר קראבליו. עוד סיפר המפקח כי התלמיד, ששמו וגילו לא הותרו לפרסום, לא ישוב לבית הספר בשל העובדה כי הוא צפוי לעמוד לדין פלילי. אך מעבר לכך, יצטרך התלמיד לעבור תוכנית שיקום וגם להתחייב להגיע לטיפולי יעוץ בטרם יושב לבית הספר. "חשוב שכולם ידעו, אנחנו נתייחס לאירוע בשיא הרצינות. יש לנו אפס סובלנות לאירועים שכאלה ואנחנו מקווים שבית המשפט יטפל במקרה בחומרה רבה", סיכם המפקח קראבליו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE