הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות סערת ההערה הגזענית: בוטלה חזרת הסדרה רוזאן
לאחר שעוררה סערה ברשת החברתית טוויטר, במהלכה שלחה הערות גזעניות לאישה אפרו אמריקאית, הודיעה רשת ABC על ביטול התוכנית: "אמירות שאינן עולות בקנה אחד עם ערכינו"; עוד קודם לכן, הודיעה אחת המפיקות כי לא תשוב לתוכנית בעקבות ההערות

רשת ABC ביטלה את התוכנית "רוזאן" בכיכובה של הקומיקאית רוזאן בר, לאחר סדרת ציוצים מעליבים ובעלי תוכן פוגעני שאותה העלתה הכוכבת לחשבונה. בר, הידועה בכך שהיא מצייצת על קונספירציות התומכות בנשיא טראמפ, אמרה במהלך סוף השבוע כי "האחים המוסלמים וכוכב הקופים עשו תינוק=וו.ג'.", כאשר היא מתייחסת באמצעות ראשי התיבות לוולרי ג'ארט, יועצת לנשיא לשעבר אובמה ואישה ממוצא אפרו-אמריקאי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוזאן בר


עם פרסום הציוץ, השחקנית והמפיקה וונדה סייקס הודיעה שהיא סיימה את דרכה בתוכנית כאשר צייצה "לא אשוב לתוכנית רוזאן" באמצעות חשבון הטוויטר שלה. השחקנית שרה גילברט, שמגלמת את בתה של רוזאן בתוכנית, גם הגיבה לנושא כאשר אמרה כי "ההערות המתועבות אינן משקפות את האמונות של השחקנים, צוות ההפקה או אף גורם אחר המעורב בהפקת התוכנית". עוד אמרה כי "האירוע עצוב וקשה עבור כולנו, וזאת מכיוון שיצרנו תוכנית שאנו גאים ומאמינים בה. הדעות והמילים של איש צוות אחד אינן קשורות לתוכנית זו".


השחקנית שרה גילברט: "אירוע עצוב וקשה" 



בהמשך, בר התנצלה ומחקה את הציוצים המעליבים. היא אף הודיעה כי תפרוש מן הרשת החברתית טוויטר בעקבות המקרה: "אני מצטערת על כך שצחקתי על הפוליטיקה ועל המראה שלה", אמרה בהתייחסות לג'ארט. היא המשיכה ואמרה כי "הייתי צריכה לדעת לא לעשות את זה. סלחו לי - הבדיחה נאמרה בטעם רע", סיכמה הקומיקאית.


השחקנית וונדה סייקס: "לא אשוב לתוכנית" (צילום: Shutterstock)


ברשת ABC לא התלהבו מבקשת המחילה של הכוכבת, והיום (ג') היא פרסמה הודעה: "האמירה של רוזאן בטוויטר היא מתועבת, דוחה ואינה עולה בקנה אחד עם ערכינו. על כן, החלטנו לבטל את התוכנית בכיכובה". כזכור, התוכנית רוזאן חזרה למסך הקטן לאחר ששודרה במשך 9 עונות בין השנים 1988 לבין 1997. בחזרתה לטלוויזיה זכתה התוכנית לשבחים רבים.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE