הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מורה למתמטיקה בחטיבת ביניים בקווינס שלח תמונות מגונות לתלמידה לשעבר ונשפט לחצי שנת מאסר
המורה הוזהר שלא ליצור קשר עם התלמידה, בת 14, אך הוא לא התאפק והמשיך להטריד אותה בתמונות. אמה של הנערה היא זו שערבה את המשטרה

מורה למתמטיקה בחטיבת ביניים ברידג'ווד קווינס נשלח לשישה חודשה מאסר לאחר ששלח תמונת ערום וסרטונים שלו לתלמידה לשעבר, בת 14. המורה, מייקל קונאטו, הודה בעבירה במסגרת עסקת טיעון ובכך חסך לעצמו משפט, במסגרתו יכלו להיגזר עליו עד 7 שנות מאסר. 

בקיץ האחרון, מיד לאחר שסיימה את לימודיה, המורה למתמטיקה החל לנהל שיחות בעלות גוון מיני עם התלמידה בכיתה ח'. הוא שלח לה תמונות בעלות גוון מיני וסרטונים שלו מבצע מעשים מגונים. בתגובה, הנערה העבירה לו תמונות חושפניות של עצמה. אם התלמידה גילתה את ההתכתבות ופנתה למשטרה, שעצרה את המורה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה בדרכו למאסר


אחרי המקרה הזה, המשטרה אסרה על המורה ליצור קשר עם תלמידתו לשעבר, אך הוא הפר את ההוראה הזאת ופנה אליה. אמה של הנערה הגישה שוב תלונה למשטרה, שעצרה את המורה בשנית והביאה אותו למשפט. 


בשל העובדה שהגבר יצר קשר עם התלמידה גם אחרי שהוזהר, הוחלט גם להעלות את רמת המסוכנת שלו כפושע מין מדרגה 1 לדרגה 2. כתוצאה מכך, קונאטו יאלץ לדווח למדינה על מיקומו ומעשיו למשך כל חייו.


"זה לא כמו לגנוב סוכריה מחנות" אמר השופט בתיק לעורך דינו של המורה, לאחר שהוא טען כי "קונאטו לא התכוון ליצור קשר עם התלמידה". אמו של הנאשם גרמה להפרעות במהלך המשפט כשזרקה הערות לעבר התובע והכריזה "הבן שלי הוא ילד טוב. זה לא שהוא רוצח עם גרזן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE