הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות ההפסדים: סירס הודיע שתסגור 72 סניפים
הרשת הוותיקה, ששרדה את המיתון הגדול ושתי מלחמות עולם, מנסה לשרוד גם את ההפסדים שהיא רושמת לאחרונה. ייתכן שהיא תמכור את מותג מוצרי האלקטרוניקה קנמור

רשת סירס (Sears) תסגור 72 חנויות על רקע הצניחה במכירות וההפסדים הגדלים. הרשת הודיעה כי היא מצאה כמאה חנויות שכבר לא מביאות לה רווחים, ומרביתם ייסגרו בקרוב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם היא תצליח לצאת מההפסדים? סירס


סירס הפסידה 424 מיליון דולר, או 3.93 דולר למניה, במהלך הרבעון שהסתיים בתחילת החודש. בתקופה המקבילה אשתקד היא הרוויחה 245 מיליון, או 2.29 דולר למניה. בשנה שעברה הרווחים כללו גם 492 מיליון דולר מהמכירה של המותג Craftsman.

ההכנסות של הרשת הצטמצמו ביותר משלושים אחוזים ל-2.89 מיליארד דולר. זאת, כאשר סירס כבר סוגרת כמה חנויות, דבר שתרם לכשני שליש מהירידה בהכנסות.

הרשת ששרדה שתי מלחמות עולם ואת המיתון הגדול חותכת מעצמה שומנים מיותרים בזמן שהיא שורפת כסף.

מותג מוצרי החשמל של הרשת, קנמור, הפך להיות האפשרות האחרונה למכירה לאחר ש-ESL השקעות, בעלת המניות הגדולה של הרשת - שמנוהלת על ידי יושב הראש ומנכ"ל סירס אדווארד למפרט - הודיעה כי היא שוקלת לרכוש אותו.

למפרט, ששילב את סירס עם קיי-מארט בשנת 2005, לאחר שסייע להציל את האחרונה מפשיטת רגל, הצהיר בעבר כי יציל גם את סירס, שהוקמה בשנת 1880 כעסק של קטלוגים להזמנה בדואר.

מניות הרשת, שהנהלתה יושבת מחוץ לשיקגו, אילינוי, צנחו ביותר מארבעה אחוזים לפני צלצול פתיחת הבורסה היום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE