הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הורס שמחות: ילד בן שש פתח דוכן לימונדה, אך לשכן היו תכניות אחרות
ג'ניפר נואלס ושלושת בניה בקולורדו ביקשו להקים דוכן מול ביתם במטרה להעביר את ההכנסות לצדקה, אך שכנה התלוננה למשטרה, וזו בתגובה נאלצה לסגור את המקום בשל העובדה כי לא השיגו היתר עסקי

שלושה ילדים צעירים למדו לקח עסקי חשוב מאוד במהלך סוף השבוע האחרון, וזאת לאחר שהמשטרה סגרה דוכן לימונדה שהקימו מול ביתם בדנבר. ג'ניפר נואלס עודדה את שלושת בניה לפתוח את הדוכן: "רציתי שהם ילמדו על יזמות ואחריות. בני בן השש הוציא את קופת הצעצוע שלו, ורציתי שהוא ילמד איך להתנהל מול לקוחות", סיפרה האם. אך חצי שעה בלבד לאחר שהחלו במכירה, הגיעה המשטרה למקום וסגרה את הדוכן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ניפר נואלס עם שלושת בניה בדוכן שהקימו


"המשטרה הגיעה לפתע וטענה שאנחנו חייבים לסגור את הדוכן באופן מיידי כי אין לנו את ההיתר המתאים", סיפרה נואלס. לדבריה, אחת השכנות התקשרה למשטרה והתלוננה, וזאת למרות שהילדים תכננו להעביר את הכסף לארגון Compassion International, ארגון המסייע לילדים נזקקים. דוברת המשטרה התייחסה לנושא ואמרה כי לרוב אין צורך לאכוף את חוקי ההיתרים לקטינים, אך הם נאלצו לעשות זאת בשל התלונה של השכנה. "אם המשטרה מגיעה לדוכן לימונדה, סימן שהתקבל דיווח במוקד. זה בדרך כלל נובע מתנועת מכוניות גדולה או רעשים שמפריעים לשכנים", סיפרה הדוברת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE