הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: תלמיד תיכון נעצר בחשד לתכנון טבח בבית ספרו. בפשיטה על ביתו נמצאו אפוד, אקדח צעצוע וטקסטים שכתב בנושא
הטבח המפורסם בקולומביין השאיר חותם כל כך חזק על החברה האמריקאית עד כי תלמיד בתיכון בסן רמון שבקליפורניה ביקש לבצע מעשה דומה במלאות 22 שנים לדרמה המדממת. חבר שניסה לגייס לפעילות הביא למעצרו ובביתו נמצאו שלל פריטים שחיזקו את החשדות נגדו. בחקירתו הודה בקשרים בעייתיים עם שלושה תלמידים ששמם עלה כמי שהוא מתכנן לרצוח

משטרת קליפורניה עצרה תלמיד תיכון בשנתו הראשונה שתכנן לשחזר את הטבח המפורסם בקולומביין. את המעצר ביצעה בעקבות מידע שהגיע לידיה מחברו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסיבת הסיום במקום תתגובר בכוחות נוספים לאור מעצר התלמיד והאיום בטבח. התיכון בסן רמון, קליפורניה


תכנון האירוע היה מאוד מדוקדק, עד לרמת התאריך המיועד: ה-20 באפריל, 2021 בדיוק 22 שנים לרצח הנוראי שהתרחש בקולמבו שבקולורדו. גם כלי הנשק שתכנן להשתמש בהם הם אותם אלה בדיוק בהם נעשה שימוש באותו אירוע קשה.

הצעיר החשוד בתכנון פנה לחברו בניסיון לגייס אותו לשתף פעולה ברצח התלמידים בבית הספר, אך זה סירב ואף חשש כי שמו ברשימת המועמדים לחיסול על ידי המתכנן. לדבריו, המטרה הייתה לרצוח לפחות שישה תלמידים.

התלמיד נעצר לפני כחודש ובביתו התגלו אפוד, אקדח צעצוע וטקסטים שכתב לעצמו בנושא. במהלך חקירתו סיפר על שינאתו וקשריו הבעייתיים עם שלושה תלמידים אחרים, שהיו ברשימת המטרות לרצח.

במייל ששלחה להורים מנהלת בית הספר, שרה קרנפורד, שיבחה את התלמיד שדיווח על התכנון והביא למעצר והדגישה "אנחנו לוקחים כל איום ברצינות".

מהמשטרה נמסר כי לאור המעצר תתגבר בכוחות נוספים את אירוע הסיום של בית הספר שעתיד להתרחש ביום שישי.





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE