הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל חברת בריאות וקרוב משפחה של הנשיאים לשעבר בוש ובוש הבן, מואשם בשורה של התעמרויות בנשים
נגד ג'ונתן בוש נטען כי בפעם הראשונה היו לו "התנגשויות פיזיות רבות" עם אישתו ובפעם השניה נגע בשדיה של עובדת בחברתו, ואמר אמירות מיניות בסביבת עבודתם המשותפת, כלפיה וכלפי עובדות נוספות. "אני לוקח על עצמי את כל האחריות" אמר כשהתפרסמו ההאשמות

ג'ונתן בוש, מנכ"ל חברת אתנה הלף (Athenahealth), מואשם בפעם השניה בהתעמרות בנשים. עובדת החברה התלוננה כי בוש נגע בשדיה והעיר הערות הקשורות למיניותו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונתן בוש


בפעם הקודמת היה מדובר באישתו. המקרה התרחש בשנת 2006 ולפי מסמכים שפורסמו הוא הואשם ב"התנגשויות פיזיות רבות" עימה. הפעם, הוגשה נגדו ונגד החברה תלונה על ידי עובדת שהייתה כפופה לבוש ישירות, על הערות מיניות שהעיר כלפיה וכלפי עובדות נוספות. העובדת הגישה תלונה אזרחית לועדה נגד אפליה של מסצ'וסטס, הגוף הממשלתי האחראי על אכיפה בתחום זה. לטענתה, בשל הדרדרות המצב עקב התנהלותו, נאלצה לעזוב את משרתה כבר ב-2008, תוך ויתור על בונוס המגיע לה בשל הנפקת החברה ב-2007.


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


הצדדים הגיעו להסדר תוך חודשיים שפרטיו אסורים לפירסום. המתלוננת, ששמה נותר חסוי, סירבה למסור פרטים בנושא כאשר נשאלה על ידי אמצעי התקשורת ורק אמרה כי "בוש הוא ידיד. הוא איש טוב ומנהיג טוב. זו חברה נהדרת". בוש הוא אחיינו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' הרברט ווקר בוש ובן דודו של הנשיא לשעבר ג'ורג' ווקר בוש. מיד לאחר פרסום הדברים מיהר לשחרר הצהרה לתקשורת בה הוא לוקח אחריות על הדברים שנעשו ומתנצל. הדברים עשויים להשפיע על המאבק הכלכלי של החברה מול קרן הגידור אליוט. מאתנה הלף נמסר כי החברה עומלת רבות על סביבת עבודה בטוחה לעובדים ובשנים האחרונות ריעננה את מדיניותה בנושא וחייבה את עובדיה בסמינרים והכשרות הקשורות אליו.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE