הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: ניצול מיני מחריד של מורה בתלמידה
שון דיויד סיגלר בן ה-53 מואשם שניהל מערכת יחסים מינית עם תלמידה לשעבר בהיותה בת 15 בלבד; ע"פ כתב האישום, הוא סיפק לה סמים ואלכוהול בתמורה למין. במחשבו נמצאו אלפי תמונות עירום של קטינים, ורשימת קישורים לדפי הפייסבוק של תלמידיו

בית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס הגיש היום (ו') כתב אישום כנגד מורה מבורבנק בחשד כי ניצל מינית אחת מתלמידיו. בכתב האישום נגד שון דיויד סיגלר בן ה-53 יש 11 סעיפים, לרבות השגת משמורת חוקית על קטין במטרה לייצר תוכן מיני, הפקת תוכן מיני עם קטינים, פיתוי קטין ואחזקת תוכן מיני עם קטינים. סיגלר לימד בבית הספר היסודי "ברט הארט" בבורבנק וביה"ס "גרדנר" בלוס אנג'לס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


על פי כתב האישום, סיגלר הכניס את עצמו אל תוך חייה של תלמידה לשעבר, שהייתה בת 15 בעת האירוע. הוא ניצל את מעמדו כמורה ומנטור של הילדה ע"מ להשיג את אמונם של הוריה במשך 15 חודשים, עד אשר הצליח לפתח עמה קשר מיני. הוא סיפק לילדה אלכוהול וסמים בתמורה לכך שאפשרה לו לצלם אותם בעת מעשיהם. המשטרה מצאה את כל הסרטים והתמונות שהיו במחשבו האישי, וזאת בנוסף לעשרות אלפי תמונות עירום של קטינות. בנוסף, במחשבו נמצאו גם תמונות לא מיניות של תלמידות נוספות שלו, ורשימה עם לינקים לדפי הפייסבוק שלהן.

באם יורשע, הוא עלול להישלח למאסר של 30 שנים, לכל הפחות, אך יתכן שיוטל עליו מאסר עולם. הוא צפוי לשוב לבית המשפט בשבועות הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE