הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביום של הפצצה: הראפר ד"ר דרה החליט שאחוזת הענק שלו לא מוגנת מספיק וביקש היתר בניה לקומת מרתף משוריינת
מהשערות שונות עולה, כי המרתף ישמש כאולפן הקלטות ויש מי שמשערים, כי ד"ר דרה מקים לעצמו בונקר משוריין לשעת חירום. בכל אופן, לא ברור כמה בדיוק כל הפרויקט צפוי לעלות. אך אפשר להעריך, כי מדובר בכמה מיליוני דולרים, משום שתוספת מרתף היא תהליך יקר ומורכב

האחוזה הענקית של הראפר, ד"ר דרה, בלוס אנג'לס מרשימה את כולם. אך דרה החליט שזה לא מספיק והוא רוצה להוסיף עוד מטר מרובע או יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רכש את הבית בשנת 2014 מטום בריידי וג'יזל, תמורת 40 מיליון דולר. ד"ר דרה

על פי מסמכים שהוגשו לעיריית לוס אנג'לס, דרה מתכוון להרחיב את ביתו ולבנות קומת מרתף. לא ברור למה מתוכנן לשמש המרתף. מהשערות שונות עולה, כי המרתף ישמש כאולפן הקלטות ויש מי שמשערים, כי ד"ר דרה מקים לעצמו בונקר משוריין לשעת חירום.

בכל מקרה, דרה הגיש בקשה להיתר בניה של חומה מסביב לאחוזה וגם של ביתן שמירה. לא ברור כמה בדיוק כל הפרויקט צפוי לעלות. אך אפשר להעריך, כי מדובר בכמה מיליוני דולרים, משום שתוספת מרתף היא תהליך יקר ומורכב.

האחוזה שוכנת על שטח של ארבעה אקרים בברנטווד וכוללת בריכה המשקיפה את נוף עוצר נשימה של האוקיאנוס והקניון, קבאנה, חדר כושר, מטבח וסלון חיצוניים, שבעה מתקני אח ועוד. דרה רכש את הבית בשנת 2014 מטום בריידי וג'יזל, תמורת 40 מיליון דולר. לאחרונה, רכש גם בית נוסף בקלבאסאס, עבור 4.9 מיליון דולר.

דרה הגיש בקשה להיתר בניה של חומה מסביב לאחוזה וגם של ביתן שמירה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE