הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספרים סיפורים: שלוש המלצות על שלושה ספרים והביקורות שמסבירות מדוע כדאי לקרוא אותם
אחד הספרים מציג מחקר על היחסים הבין מגדריים במקומות עבודה: כשגברים נשאלו על התגובה הנשית שגרמה להם בלבול בהתנהלות מקצועית מול נשים, התשובה החוזרת של רובם היתה, כשהן בוכות. הם לא יודעים שנשים אינן בוכות במקום העבודה כי הן עצובות, אלא כשהן כועסות

לא מעט ספרים נכתבו לאחרונה ועוד יותר ביקורות עליהם. הנה שלושה ספרים חדשים שראו אור והביקורות שמסבירות מדוע כדאי לקרוא אותם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הספר של ג'רקינס חושף דינמיקה חברתית שהכתיבה את המציאות של נשים אמריקניות שחורות במשך מאות שנים

זה מה שהיא אמרה: מה שגברים חייבים לדעת (ונשים חייבות לומר להם)
מאת: ג'ואן ליפמן
ליפמן עיתונאית ועורכת עיתונות, חוקרת התנהגות של נשים במקומות עבודה שונים ומגוונים. במסגרת המידע שהצטבר במחקר זה היא חושפת מספר רב של מקרי דעות קדומות שזכו לגיבוי מהממסד. אחת הביקורות אומרת שהספר "רואה את הנולד באופן משונה, נוכח השיח הלאומי המתמשך בארצות הברית על פוליטיקה מינית במקום העבודה. לעיתים הוא מספק זווית ראייה מרעננת על דינמיקה מוכרת ... כאשר ליפמן תשאלה גברים הנושאים במשרות בכירות על התגובה הנשית שגרמה להם לבלבול הרב ביותר במהלך התנהלות מקצועית מול נשים, התשובה החוזרת של רובם היתה, כשהן בוכות. כאשר נשים בוכות, רמות הטסטוסטרון אצל גברים יורדת, מה שהופך אותם גם לדיכאוניים יותר יחסית. אך הם לא יודעים שנשים אינן בוכות במקום העבודה כי הן עצובות. לפי המחקר של ליפמן, נשים בוכות במשרד בעיקר שהן כועסות".

הוצאת: מורוו
מחיר: 28.99 דולר

כתבתי את הספר הזה כי אני אוהב אותך (ספר מאמרים)
מאת: טים קריידר
במאמריו הכתובים היטב והמענגים לקריאה, גיבור חביב נקרה בין הרפתקאות עשירות ברגעים בעלי התעמקויות ברות חלוף ומוסר השכל. "התיאורים שלו, הנעים על הקשת שבין אטימות לחוכמה, מיומנים ויוצרים תחושת אמינות. קריידר הוא מתבונן סקרן, מלא חמלה ובעל תבונה פנטסטית. צחקתי עד דמעות ויותר מפעם אחת". כך נכתב באחת הביקורות על הספר.

הוצאה: סימון אנד שוסטר
מחיר: 26 דולר

הספר של ליפמן מציג מחקר על התנהגות נשים במקומות עבודה 

זו תהיה הדרך שלי להשיב את המצב לקדמותו: לחיות בין הצמתים של זהות שחורה, אישה ופמיניסטית באמריקה (הלבנה)
מאת: מורגן ג'רקינס
המאמרים המאתגרים האלה מראים כיצד תרבות סקסיסטית וגזענית מכתיבה את התרבות השחורה. באחת הביקורות על הספר נכתב, כי "מבלי לעשות שימוש בגלגלי עזר לשוניים או ליריים, ג'רקינס חושפת באופן צלול ומובהק דינמיקה חברתית שהכתיבה את המציאות של נשים אמריקניות שחורות במשך מאות שנים. כמו כן היא מתארת כיצד הפמיניזם הלבן מוחק בהדרגה את הפמיניזם השחור. זהו בהחלט ספר שאני מקווה שכל אחד יקרא בארצות הברית".

הוצאה: הרפר פרניאל, פייפר
מחיר: 15.99 דולר


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE