הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יש לנו שתי מילים בשבילכם: חלב מקקים. הטרנד הבא בסצנת המזון הבריא מזין יותר מחלב פרה רגיל
מחקר חשף, כי חלב מקקים מלא בפרוטאינים ומכיל שומנים וסוכרים שהופכים אותו לאפשרות טובה למאכל. בסך הכל, הוא מספק פי שלוש אנרגיה מאשר חלב בקר באותה כמות. זה די מדהים, אך זה לא הופך את רעיון שתיית חלב המקקים למוזר או למגעיל פחות כמובן

נמאס לראות את הכיתוב "ללא גלוטן" על כל קופסה בחנות המכולת המקומית? אם כן, אז החדשות הבאות יעשו לכם טוב, או רע. החדשות הטובות הן, שלאחרונה נרשמת מגמת מזון חדשה, שיכולה להעביר את תשומת הלב והאובססיה ממוצרים ללא גלוטן למוצרים אחרים לחלוטין. החדשות הרעות הן שהטרנד הזה מזעזע כל כך עד שמתעוררת בחילה רק מהקריאה עליו: חלב מקקים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ידידותי יותר לסביבה מאשר החקלאות המסורתית של פרות חלב. חלב מקקים

אתם קוראים נכון. מדובר בחלב שמגיע מג'וקים וזה נורא בדיוק כמו שזה נשמע. יחד עם זאת, לא נשכח שבמדינות רבות במזרח אוכלים מקקים כמו חטיף פופקורן. על מנת לתמוך בטרנד אפשר לציין, כי במחקר משנת 2016 נמצא, כי חלב המקקים מזין הרבה יותר מאשר חלב פרות רגיל.

המחקר חשף, כי חלב מקקים מלא בפרוטאינים ומכיל שומנים וסוכרים שהופכים אותו לאפשרות טובה למאכל. בסך הכל, הוא מספק פי שלוש אנרגיה מאשר חלב בקר באותה כמות. זה די מדהים, אך זה לא הופך את רעיון שתיית חלב המקקים למוזר או למגעיל פחות כמובן.

מעניין לספר עוד, כי החלב החדש מיוצר רק על ידי סוג מסוים של ג'וקים, אלה החיים בהוואי בלבד. אלה מקקים שמולידים מקקים בעצמם ולא מטילים ביצים. הם מייצרים חלב גבישי על מנת להאכיל את הצאצאים שלהם. תהליך חילוץ החלב מהם כבר פותח אך הוא יכול להיות מייגע.

עם זאת, כמה חברות כבר קפצו על עגלת חלב הג'וקים בעקבות הדו"ח המבטיח משנת 2016. זאת, בתקווה לנצל את מה שצפוי להיות הטרנד הבא בתחום המזון. חברה אחת מדרום אפריקה המכונה, גורמה גראב, כבר מוכרת גלידת חרקים. בחברה מתייחסים לכך כאל צוהר שנפתח אל עולם חדש בתחום המזון.

לפי החברה, "החלב עשוי מחרקים מעובדים. מותר לציין שזה נחשב לידידותי יותר לסביבה מאשר החקלאות המסורתית של פרות חלב. אחד היתרונות החשובים ביותר הוא שלחלב המקקים יש תכולת חלבונים גבוהה ועשירה במינרלים, כגון ברזל, אבץ וסידן".

גם בחלב מקקים אפשר לטבול עוגיות 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE