הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על רקע קרע משפחתי: קייטלין ג'נר לא תשתתף בחתונת בנה, ברודי, כך גם שתי אחיותיו למחצה, קנדל וקיילי
היחסים בין ברודי לבין קייטלין מתוחים מזה שנים והוא הרגיש שאביו נטש אותו, לאחר שנישא לקריס קרדשיאן. ברודי האשים את קריס בהיותה אנוכית ואת קייטלין בכך שהיא לא שמה את ילדיה במקום הראשון

קייטלין (ברוס) ג'נר לא תגיע לחתונתו של בנה, ברודי, בעקבות הקרע המשפחתי שהחל עוד בתקופה בה ברוס היה נשוי לקריס. מקורבים למשפחת ג'נר סיפרו, כי ברודי כועס על אביו, משום שהחליט לא להגיע לחתונה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יחסים מתוחים מזה שנים. ברודי ואבא קייטלין


לדברי אותם מקורות, קייטלין אמרה לברודי, כי לא תוכל להגיע לחתונה בגלל הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל, שחבל לה לוותר עליה. ברודי לא קיבל את העניין בהבנה, להבדיל מאחיו, ברנדון וברט, ולאחותו, קסנדרה.

היחסים בין ברודי לבין קייטלין מתוחים מזה שנים והוא הרגיש שאביו נטש אותו, לאחר שנישא לקריס קרדשיאן. ברודי האשים את קריס בהיותה אנוכית ואת קייטלין בכך שהיא לא שמה את ילדיה במקום הראשון ואפשרה לשים בין אביהם ובין ילדיו חיץ, במקום לנסות לקרב ביניהם.

לברודי היה קשה לסלוח. זאת, להבדיל מאחיו ששמרו על קרבה מסוימת לאביהם, בזכות אהבתם המשותפת למירוצי מכוניות. לברודי אין כל עניין בתחביב הזה.

יתחתן בלי אבא קייטלין. ברודי ג'נר

ברודי שלח הזמנות לאחיותיו למחצה, קיילי וקנדל. אך השתיים לא טרחו לאשר את ההזמנה. ארבעת אחיהם מנישואיו הראשונים של אביהם, ברוס, לא מאשימים את אחיותיהן. הם אומרים שקיילי וקנדל היו ילדות קטנות, כשנוצר הקרע בין משפחת ג'נר לבין משפחת קרדשיאן ושמעולם לא היו ביניהם יחסים מיוחדים.

יש לציין, שקייטלין השתתפה ב"שאוור" של הכלה, ארוסתו של ברודי, וכי אין לה כל התנגדות לחתונה, אולם אי הגעתה לטקס, מחריפה את הקרע המשפחתי.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE