הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דטרויד: כלב מת במהלך טיסת דלתא
"לא מדובר בחיית מחמד אלא בקרוב משפחה", כך אומר בעליו של כלב הפומרניין שנמצא מת במלונתו כשהמתין לטיסת המשך מדטרויד לניוארק. חברת דלתא מבטיחה: "נחקור את המקרה"

אלחנדרו, כלב מסוג פומרניין, נמצא מת כאשר המתין לטיסתו לניוארק השבוע. הוא הגיע מפיניקס לדטרויט במהלך טיסה שעברה בשלום, אך לפני טיסת הקונשיין ליעד הסופי - נמצא ללא רוח חיים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא חיית מחמד, חלק מהמשפחה. פומרניין (צילום: José Reynaldo da Fonseca)


"אני דורש לדעת מה קרה", אמר מייקל דלגראזי, בעליו של אלחנדרו, בראיון ל ABC News. "לא מדובר בחיית מחמד. הוא חלק מהמשפחה", הוסיף. ההמתנה לטיסה מדטרויט לניוארק ארכה מספר שעות, במהלך נבדק הכלב במלונתו בשעה 6:00 בבוקר ומצבו היה תקין. לאחר כשעתיים הגיעו לבקרו שוב והפעם הוא נמצא מת, כשכלובו מלא קיא ונוזלים נוספים. הכלב לא הועלה על הטיסה לדטרויד ובעליו יודעו על שארע.

לפי ההודעה שפרסמה חברת דלתא בנושא, היא מציעה כי גוויית הכלב תבדק על ידי וטרינר וייעשה בירור בנושא. "אנחנו רואים בחיית מחמד חלק מהותי בתא המשפחתי ומתמקדים ברווחתם של כל בעלי החיים שאנו מעבירים. דלתא מנהלת בדיקה יסודית של המצב ונתמול במשפחתו של אלחנדרו ככל שנוכל". מותו של הפומרניין מהדהד את מותו של בולדוג צרפתי בחודש מרץ האחרון בטיסה של יונייטד איירליינס לנמל התעופה לה גארדיה. הכלב, קוקיטו, הוכנס לתא המטען שמעל ראשי הנוסעים, למרות מחאות בעליו. מותו עורר זעם בינלאומי.





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE