הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסופר-הירו שיצא מהמסך: בנדיקט קמברבאץ', הציל רוכב אופניים מארבעה פושעים שתקפו אותו
בעודו נוסע במונית הבחין קמברבאץ' בארבעה גנבים שתקפו רוכב אופניים והיכו אותו בראשו עם בקבוק זכוכית. קמברבאץ' לא חשב פעמיים, קפץ מהרכב והניס את הפושעים, לא לפני שהם ניסו לתקוף אותו ואת נהג המונית

נהג המונית שהסיע את השחקן, בנדיקט קמברבאץ', לביתו זכה להיות עד לאירוע שנראה כמו לקוח מסרט פעולה. בעודם נוסעים ברכב, הבחינו קמברבאץ' ונהג המונית בארבעה גנבים שתקפו רוכב אופניים והיכו אותו בראשו עם בקבוק זכוכית. קמברבאץ' לא חשב פעמיים, קפץ מהרכב והניס את הפושעים, לא לפני שהם ניסו לתקוף אותו ואת הנהג.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קפץ מהרכב והניס את הפושעים, קמברבאץ' 

"הוא עמד שם וצעק לעברם: עזבו אותו", סיפר הנהג הנדהם. לא ברור אם הפושעים קלטו מי האביר שנחלץ לעזרה, אך ההתערבות עזרה והם החליטו להימלט מהמקום. "הכל היה סוריאליסטי, שרלוק הולמס נלחם בבריונים האלה, ממש לא רחוק מרחוב בייקר, שם הוא גר", אמר הנהג כשהוא מתייחס לדמות אותה גילם קמברבאץ' בסדרת הטלוויזיה אודות הבלש המפורסם, שחי בעצמו ברחוב בייקר.

הנהג סיפר, "אני החזקתי באחד מהם ובנדיקט תפס מישהו אחר. היה נדמה שהוא יודע מה שהוא עושה. הוא עשה את רוב העבודה. הם ניסו להרביץ לו, אך הוא הגן על עצמו ודחף אותם. אחר כך לדעתי, הם שמו לב שזה בנדיקט ונמלטו. הוא היה אמיץ ואכפתי. אם הוא לא היה מתערב, רוכב האופניים היה עלול להיפצע קשות".

רוכב האופניים אסיר התודה, התחבק עם קמברבאץ' ממושכות והודה לו. השחקן מצדו אומר שהוא אינו גיבור ושכל אחד אחר היה נוהג ממש כמותו.

סופר-הירו לא רק על המסך, קמברבאץ' 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE