הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריזונה: חשוד בארבעה מקרי רצח התאבד לאחר שכותר בידי המשטרה
משטרת פיניקס הצליחה לאתר את דוויט לאמון-ג'ונס בן ה-56, החשוד ברצח ארבעה אנשים מאז יום חמישי; הוא כותר בבית המלון שבו שהה, וגופתו נמצאה כאשר פרצה המשטרה למקום. בין קורבנותיו: עובדות במשרד עורכי דין ופסיכולוג המתמחה בזיהוי פלילי

הגבר שעמד מאחורי לפחות ארבעה מקרי רצח ברחבי אריזונה נמצא הבוקר מת בבית מלון, כך פרסמה משטרת פיניקס. סמל וינס לואיס, דובר התחנה, מסר כי החשוד ירה בעצמו למוות לאחר שכותר במקום ע"י כוחות השיטור. עוד נמסר כי החשוד זוהה כדווייט לאמון-ג'ונס, בן 56, והמשטרה חושדת שהוא לן במלון, מרשת "Extended Stay America", במשך תקופה ממושכת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


למשטרה ראיות המקשורת בין לאמון-ג'ונס לבין ארבעה מקרי רצח שאירעו בימים האחרונים באזור, מתוכם 3 שהתרחשו בתוך העיר פיניקס. כל ארבע הרציחות התבצעו באמצעות אותו האקדח, עובדה נוספת שסייעה במציאת החשוד. הרצח הראשון התבצע ביום חמישי האחרון, אז נורה סטיבן פיט, פסיכולוג בכיר המתמחה בזיהוי פלילי. עדי ראייה סיפרו כי שמעו את פיט מנהל ויכוח עם גבר אחר בטרם נשמעו היריות.


הכניסה לבית המלון בו התבצר החשוד (צילום: Shutterstock)


דבריו של עד הראייה חוברו יחדיו עם שני מקרי רצח נוספים שהתרחשו למחרת, בהם נורו שתי נשים שעבדו בתור מזכירות במשרד עורכי דין. וכעבור יממה נוספת, התגלתה גופתו של מארשל לוין בעיר סקוטסדייל. כאמור, חוקרי המשטרה הצליחו לקבוע כי אותו אקדח ירה בארבעת הנרצחים. המשטרה חוקרת כעת את נסיבות האירוע ובודקת את הקשר, אם קיים, בין הקורבנות. המניע לרציחות אינו ברור, אך גורם במשטרה ציין כי ככל הנראה פעל מתוך "סיבות משפחתיות". כאמור, הבוקר הגיעו השוטרים לבית המלון שבו חי בתקופה האחרונה בכוונה לעצור אותו. כאשר פרצו למקום, גילו את גופתו של לאמון-ג'ונס שככל הנראה ירה בעצמו לאחר שהבין כי הוא על סף מעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE