הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפל ומיקרוסופט מובילות את מדד הנאסד"ק
המגמה באה בעקבות לאחר שיצרנית האייפון, אפל הזניקה את ועידת המפתחים השנתית שלה וענקית התוכנה מיקרוסופט רכשה אתר המקודדים האינטרנטי GitHub בסך כולל של 5.7 מיליארד דולרים

החברות האמריקאיות, אפל ומיקרוסופט הובילו את גזרת מצעד מניות הטכנולוגיה היום (ב') בנסאד"ק, תוך שהן מצעידות גבוה למעלה את מדד המניות האמריקאי.

המגמה באה לאחר שיצרנית האייפון, אפל, הזניקה את ועידת המפתחים השנתית שלה ו"חלונות", תוכנת הדגל של ענקית התוכנה מיקרוסופט הצליחה במשימתה לעכב את גדילת אתר המקודדים האינטרנטי GitHub.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מניות אפל ומיקרוסופט הקפיצו את מדד הנאסד"ק. הבורסה בניו יורק (צילום ארכיון: www.pixabay.com)




לאחר שאפל חשפה את מערכת ההפעלה החדשה שלה iOS 12 בוועידה, מנייתה עלתה ב-1.7 אחוזים, והייתה זו שגרמה לקפיצה הגדולה במדד S&P 500.

עם זאת, אנליסטים מובילים טענו היום כי במצב נתון אפל הייתה כבר במצבים טובים יותר והזינוק היה מינורי בהשוואה לביצועים בעקבות פיתוחים וחידושים בתקופות עבר.

מיקרוסופט, לעומת אפל, גדלה ב-1 אחוז לאחר שהכריזה על עסקת קניית אתר המקודדים האינטרנטי GitHub בסך כולל של  5.7 מיליארד דולרים.

מדד הטכנולוגיה S&P עלה סך הכול ביממת העסקים האחרונה ב-0.9 אחוזים, שעה שמדד נאסד"ק היה רחוק שש עשיריות האחוז בלבד משבירת שיאו.

הקפיצה המשמעותית במניות הטכנולוגיה הוסיפה לאופטימיות הכללית ששרר מאז יום שישי האחרון בנסאד"ק, והובילה לשיפור בשערי המניות זה היום השני ברציפות.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE