הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפל מתמודדת עם ההתמכרות לנייד ומשיקה אפשרויות חדשות במכשיר הדגל
מעכשיו האימוג'ים יהיו דומים לכם ותוכלו לפקוד על סירי פקודות מתוכנתות מראש שתבחרו. גרסת תוכנת האייפון החדשה מגיעה עם חידושים חביבים, אם כי לא מפתיעים במיוחד

קשה להאמין אבל היום הזה הגיע: חברת אפל החליטה להתמודד עם ההתמכרות למסך הקטן, ואנחנו לא מדברים על הטלוויזיה. נוסף על כך, היא גם מוסיפה אפשרות לווידאו צ'אט קבוצתיים לפייס טיים, תוכנת שיחות הוידאו שלה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עתה תוכלו להתמודד עם ההתמכרות לסמארטפון. אפל


אלו הם שני השינויים העיקריים שיגיעו לאייפון, כחלק מהשדרוג של תוכנת iOS 12 שנחשף ביום שני בכנס השנתי למפתחים מרחבי העולם בסן חוזה. iOS 12 , כמובן, יהיה בלב האייפונים הבאים וניתן יהיה לבצע עדכון לתוכנה גם אם יש בידכם מכשיר אייפון.  העדכון מתאים גם למודלים ישנים כמו iPhone 5s, כל עוד המכשיר תומך בiOS 11.

לא מדובר בהפתעה גדולה שהשינויים אינם מרחיקי לכת. אפל בעיר מבטיחה להפוך את המכשירים למהירים יותר ומסוגלים להתמודד עם יותר פעילות. לאחר שהואשמה החברה בהאטת האייפונים עם הזדקנות הסוללות, התקווה היא עתה שגם טלפונים ישנים ימשיכו לתפקד. בכנס לא נאמר הרבה לגבי השפעת ה ios על הסוללות.

אחד החידושים העיקריים של החברה הוא האפשרות להתמודד עם ההתמכרות העכשווית לאייפונים. זה חשוב בעיקר להורים שמנסים לנתק את הילדים מהמכשירים. עכשיו ניתן לקבל מהמכשיר סיכום שבועי המפרט כיצד השתמשו בנייד. באילו אפליקציות אתם משתמשים הכי הרבה? אילו משחקים? מהיכן מגיעות רוב ההודעות שלכם? לפי פירוט זה ניתן לקבל החלטות מושכלות לגבי קביעת גבולות בשימוש במכשיר. עם המידע הזה אפשר לתגמל ילדים בזמן מוקצב לשימוש במכשיר על התנהגות טובה, או להעניק לו אפשרות לשימוש ביישומים חינוכיים. המגבלות הללו מבוססות על חשבון באמצעות שיתוף משפחתי ועל כן חלות על כל המכשירים הנשענים על ios בבית. עתה גם ניתן להגדיר למכשיר שלא יופעל בשעות מסויימות, או בחירה המבוססת על מיקום ולא רק זמן.

אפל מציעה עתה אופציה נוספת בעת שימוש בניידים שלה: האפשרות לבצע שיחות וידאו צ'אט עם מספר אנשים בו זמנית, עד 32 אנשים. כמו כן יש חידוש נוסף: אם עד כה השתמשתם ב - 
Apple Maps לקבלת הוראות בעת שימוש ב- CarPlay ברכב,  iOS 12 מאפשר לשלב את CarPlay עם יישומי מיפוי של צד שלישי כמו Waze ו- Google Maps או כל אפליקציית הניווט אחרת. 


דומים לכם. מימוג'ים


לא מעט רצו לקבל סירי חכמה יותר, ודאי בהשוואה לאופציות אחרות המוצעות בשוק, כמו אלכסה לדוגמא. אפשר לומר שסירי הנוכחית מתוחכמת יותר:  אפל הוסיפה את "סירי קיצורי דרך" ועתה ניתן  להתאים אישית את הפעולות עבור סירי על פי שגרה של שעה ביום. נראה כי אפל מנסה לתפוס מקומה ליד אלכסה וגוגל אסיסטנט, ששתיהן מאפשרות להגדיר סדרות פעולות מבוססות שגרה. כמו כן, ניתן להגדיר את הדברים בקול: להקליט פקודה קולית מותאמת אישית כמו "תוכנית נסיעות" וכאשר אומרים אותה בקול, סירי תחזור אליכם עם כתובת המלון ושעת הצ'ק אין.

פרטיות ואבטחה תמיד היו נושא חם אז עכשיו הדפדפן של אפל, ספארי, כברירת מחדל ראשונית לא יעקב אחריכם כאשר אתם משתפים ברשתות חבריות או מגיבים באתרים. 

ומה החידוש בנושא האימוג'ים? ובכן, כבר בשנה שעברה הציגה אפל אנימציה עבור ההודעות שלה. עתה אפשרויות האימוג'ים והאנימציה מתרחבים ותוכלו למצוא רוחות רפאים, קוואלה, נמר ועוד. כחלק מה - ios תוכלו גם למצוא אווטרים אישיים משלכם בשם Memojis. תוכלו להתאים אותם לדמותכם על ידי הוספת נמשים או משקפיים, לשנות תספורת וכו'. בעבר סמסונג היריבה הציעה משהו דומה ועכשיו נוכל לבדוק האם אפל עושה זאת יותר טוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE