הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פיזיקאי מאוניברסיטה במישיגן חשוד בניצול מיני מזעזע של כלבו
המשטרה עצרה את ג'וזף האטי, בכיר באוניברסיטת מישיגן סטייט, לאחר חקירה משותפת עם אגודת בעלי חיים, במסגרתה גילו כי החשוד קיים יחסי מין לפחות פעמיים עם כלבו; הוא נעצר, הכלב נלקח מחזקתו והוא צפוי לעמוד לדין באשמת ביצוע מעשי סדום

ג'וזף האטי, פיזיקאי מאוניברסיטת מישיגן סטייט, נעצר ומואשם בכך שקיים יחסי מין עם כלב. צו המעצר אושר ע"י בית המשפט בשעות המוקדמות של יום שני, והוא יעמוד לדין באשמת שני סעיפים של מעשי סדום בכלב. אם יורשע, הוא עלול להישלח לתקופת מאסר של 15 שנים. ע"פ צו המעצר, החקירה התנהלה בצורה משותפת בין המשטרה ואגודת בעלי החיים בעיר, והיא החלה כבר בראשית השנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, ג'וזף האטי (צילום: LinkedIn)


שני המקרים, שהתרחשו בינואר ובמרץ, לא ארעו בשטח האוניברסיטה. הכלב שהותקף נלקח מחזקתו של האטי עם מעצרו היום. מהמוסד הלימודי נמסר כי האטי, שעובד במקום מאז שנת 2014, הושעה מתפקידו עד סיום התהליך המשפטי: "האוניברסיטה ממשיכה לשתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק בנושא זה", אמרה הדוברת אמילי גורנט.


עוד פרשה באוניברסיטת מישיגן סטייט (צילום: Shutterstock)


עוד הסבירה הדוברת כי האטי "אינו עובד עם סטודנטים או חיות" במסגרת עבודתו. בעבור האוניברסיטה, מדובר בעוד מכה אנושה לתדמיתה. רק לפני כ-4 חודשים, הוטל מאסר ארוך במיוחד על ד"ר לארי נסאר, מי ששימש כרופא במקום במקביל לעבודתו בנבחרת ההתעמלות הלאומית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE