הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרטיהם האישיים של 26 מיליון אנשים נחשפו בפריצה לאתר טיקטפליי. החברה מנסה לסגור את החורים במערכת
האקר שפרץ לאתר טיקטפליי, פנה לחברה ודרש כופש בתשלום ביטקויין, בתמורה לגילויי הפרצות וכיצד לתקנן. המהלך חשף פרטים אישיים של לקוחות החברה. נכון לעכשיו האתר הורד, אך רכישת כרטיסים דרכו עדיין אפשרית

פריצה לאתר Ticketfly שהתרחשה בימים האחרונים חשפה נתונים אישיים של יותר מ-26 מיליון אנשים. האתר, שאינו באוויר מאז ה-31 במאי, נפרץ על ידי האקר שהשתלט עליו, שינה את דף הבית והוריד מידע על לקוחות ממסד הנתונים שלו. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


מאז שהדבר התגלה עומלת החברה כדי להתמודד עם המשבר. הפורץ פנה לעובדי האתר, דיווח על הפגיעה ודרש תשלום בביטקוין בתמורה להעברת פירוט על הפגיעה עם הסברים לתיקון. בשל הפגיעה חשופים כתובות מייל, כתובות מגורים ומספרי טלפון אך לא מספרי כרטיסי אשראי. "בשבוע שעבר נודע לנו על שאירע", פרסם דובר החברה. "בהתייעצות עם מומחים משפטיים אישרנו כי פרטים אישיים של לקוחותינו. אנו מבינים את חשיבות הפרטיות והאבטחה של הנתונים לאתר, ומצרים על כל גישה שאינה מורשית אליהם. הדברים כעת בחקירה ועל פרטים נוספים נעדכן בהמשך".


אתר החברה לאחר הפריצה


בהודעה בעמוד הבית שלה נכתב כי יש מספר אפשרויות שעדיין זמינות, אם כי לא ניתן להינות מהאתר המלא כרגע: "אנחנו עובדים עם מומחים מובילים בתחום העוזרים לנו לטפל בבעיה, ועושים זאת עם ראש האבטחה שלנו", נמסר מהחברה. "גם אם לא ניתן לראות את כל האתר, ישנה האופציה לרכישת כרטיסים וסריקתם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE