הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מתיחה הובילה להקפצת המשטרה לביתו של שורד הטבח בבית הספר
כוחות רבים הוקפצו אל בית משפחתו של דיויד הוג, ששרד את הירי בביה"ס מרג'ורי סטונמן, בעקבות שיחה שהתריעה מפני אדם חמוש המסתובב בבית; בכירה במשרד השריף המחוזי: "מדובר במתיחה, ועל כן נחקור את האירוע"; בחודשים האחרונים, הוג תקף את ה-NRA ופוליטיקאים המקבלים תרומות מן הארגון

שיחת טלפון מדאיגה שהתקבלה במוקד המשטרתי בעיר פארקלנד הובילה לכך שכוחות SWAT (המתמחים במצבים עם בני ערובה) פרצו לביתו של דיויד הוג, מי ששרד את הטבח בבית הספר מרג'ורי סטונמן בעיר והפך לאחד הפעילים הבולטים למען חוקי נשק סבירים. כאשר הגיעו לבית משפחת הוג, גילו השוטרים כי מדובר בתופעה המכונה "סווטינג" (Swatting), בה אדם מצליח להקפיץ כוחות משטרתיים כדי שיטרידו אדם אחר. אירוע דומה בעיר קנזס סיטי הוביל למותו של נער לפני כחצי שנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"בשיחה נאמר כי מישהו נמצא בבית עם נשק. כוחות ה-SWAT הגיעו למקום ו-'ניקו' את הבית. מדובר במתיחה, ועל כן אנחנו נחקור את האירוע", מסרה ג'ינה קרטר, בכירה במשרד השריף במחוז. עוד סיפרה כי השיחה התקבלה בסמוך לשעה 8:30 בבוקר, ואף אחד לא נמצא בבית בעת הגעת הכוחות. כזכור, הוג הוא אחד מיוזמי הצעדה לוושינגטון שבה השתתפו מאות אלפים בחודש מרץ האחרון. בפעילותו, הוא מבקר באופן חריף את אגודת הנשק האמריקאי (NRA), ועל כן הוג ומשפחתו הפכו למטרות ראשיות בעיני המתנגדים לחוקי רגולציה על הנשק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE