הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעד הבא של אינסטגרם: תאפשר להעלות סרטים של עד 60 דקות
ברשת החברתית הפופולרית רוצים להיכנס לטריטוריה של יוטיוב ועכשיו עובדים שם על הרחבה של פלטפורמת הסטוריז

הרשת החברתית אינסטגרם ממשיכה לצבור פופולריות בזמן שהמתחרה סנאפצ'ט מאבדת גובה ואפילו ספינת האם פייסבוק, רואה יותר ויותר משתמשים עוזבים. אם כך נראה שמצבה לא רע לעומת המתחרות הברורות, אבל באינסטגרם רוצים יותר מזה ועכשיו שוקלים שם ברצינות להיכנס לתוך הטריטוריה של יוטיוב.

ברשת החברתית שמוכרת בזכות התמונות והסרטונים הקצרים - זאת שאפילו השם שלה מגיע מהמילה instant - נערכים עכשיו לתת למשתמשים להעלות סרטים באורך של עד שעה, כך ממידע שהגיע לידי הוול סטריט ג'ורנל. נכון עכשיו ניתן לפרסם בטיימליין סרטונים באורך של עד 60 שניות ובסטורי עד 15 שניות בלבד. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אינסטגרם. עד שעה

מהמידע שפורסם עדיין לא ברור לגמרי באיזו מתכנות ניתן יהיה להעלות ולצפות בקבצי הוידיאו ארוכים, אבל אפשר להניח שמדובר בסוג של הרחבה של פלטפורמת הסטוריז המוכרת. כמו בסטוריז, גם בפלטפורמה החדשה הסרטונים יוצגו לאורך (ולא רחוב, כמו שקורה בפייסבוק ויוטיוב, למשל). 

המהלך הזה מגיע שנתיים אחרי שאינסטגרם השיקה את האפשרות לפרסם סטוריז - פיצ'ר אותה העתיקה בצורה די בוטה מהמתחרה סנאפצ'ט. הצעד הזה סייע רבות להתחזקות של אינסטגרם ופגע בסנאפצ'ט, שעד אז שלטה בקונספט.

לפי הפרסום בוול סטריט ג'ורנל, החברה כבר פנתה למפרסמים וליוצרי תוכן וניסתה לרתום אותם למיזם החדש. ההערכה היא שככל המשתמשים יצפו ביותר דקות וידיאו, כך יגדלו משמעותית ההזדמנויות להכניס פרסומות. הצעד הזה יסייע לפייסבוק, הבעלים של אינסטגרם, לערער קצת את הדומיננטיות של יוטיוב בשוק הפרסום בוידיאו.

המאבק של פייסבוק ביוטיוב הוא לא רק על הדולרים של המפרסמים, אלא גם על העתיד. יוטיוב עקפה את פייסבוק והפכה לא מזמן לרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער בארצות הברית. בחברה של צוקרברג בוודאי רואים בכך דרך למשוך את הצעירים בחזרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE