הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקרב על היין: וולמארט פותחת חזית מול אמזון וקוסטקו
קמעונית הענק משיקה סדרת יינות יוקרתיות, שכבר זמינה במעל אלף חנויות. מדובר בעוד צעד של החברה באחת השנות הכלכליות הטובות ביותר שרשמה; האחראית על סדרת היין: "המחירים כ-11 דולר לבקבוק, אך מבחינת איכות מדובר בבקבוק של 30-40 דולר"

רשת החנויות וולמארט השיקה סדרת יינות חדשה בשם "Winemakers Selection", במסגרתה היא מציעה 10 סוגים שונים של יין מקליפורניה, צרפת ואיטליה. "המחירים עומדים על אזור ה-11 דולר לבקבוק, אבל לא מדובר ביין זול. זה מרגיש כמו בקבוק של 30 או 40 דולר", אמרה ניקול סימפסון, האחראית על רכישת יינות ברשת. ביום שישי שעבר, הודיעה הרשת על פתיחת שירות משלוחים מהירים חדשה כחלק ממאצי החברה להיאבק באמזון, וסדרת היינות מצטרפת למאמץ זה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



עם השקת השירות, פתחה החברה בחזית חדשה מול רשת קוסטקו, שהצליחה לשכנע את הצרכנים כי מותגים פרטיים הם באותה רמה כמו מותגי פרימיום. שירות היינות של וולמארט החל לפעול בחודש שעבר בכ-1,100 חנויות בארה"ב, אך בכוונתה להרחיב את השירות לכלל החנויות. ההחלטה לפתוח בשירות החדש באה כחלק מאחת השנים הטובות ביותר שידעה הרשת. בינואר, מניית החברה טיפסה למחיר של 109.55 דולר, סכום שיא עבורה. החברה אף דורגה במקום הראשון במגזין הכלכלה היוקרתי, "פורבס", ברשימת התאגידים הגדולים ביותר בארה"ב. זו השנה השישית ברצף שבהן זוכה הרשת לדירוג זה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE