הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יממה לאחר ההתאבדות, אחותה של קייט ספייד מודה: זה לא היה מפתיע
אחותה הגדולה של מעצבת העל סיפרה על הקושי הגדול לקבל טיפול ועל החשש מהסטיגמה: "יש אנשים שפשוט אי אפשר להציל אותם מעצמם"

המוות של המעצבת קייט ספייד היה טראגי ועצוב, אבל לפי אחותה - כנראה שהוא גם לא היה לגמרי מפתיע. ספייד, בת 55, נמצאה אתמול בדירתה בפארק אווניו בניו יורק כשהיא תלויה וללא רוח חיים. היא השאירה במקום מכתב שממוען לבתה. במשטרה מעריכים כי המעצבת המוערכת, שנאבקה בשנים האחרונות בדיכאון, התאבדה.

אחותה הגדולה, רטה סאפו, כתבה לעיתון מקומי בקנזס כי "זה לא היה בלתי צפוי עבורי". במייל ששלחה לקנזס סיטי סטאר הסבירה "יש אנשים שפשוט אי אפשר להציל אותם מעצמם". הדברים האלה של סאפו שופכים אור על חלקים אחרים באישיותה של ספייד, שהתהדרה בתדמית נוצצת ומצליחה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ספייד. נמצאה ללא רוח חיים

"בשנים האחרונות נסעתי מספר פעמים לניו יורק ולנאפה כדי לעזור לה לקבל את העזרה שהיא צריכה" מעידה האחות. לדבריה, הלחץ שבניהול המותג השפיע עליה והחמיר את הדכאון שלה. סאפה מספרת גם כי אחותה הצעירה חששה מכך שטיפול הכולל אשפוז עלול לפגוע במותג שלה. "היא ללא ספק דאגה ממה אנשים יגידו אם הם יגלו". 

למרות המאמצים, אחותה הודתה כי היא נאלצה להרים ידיים: "אחרי אינסוף נסיונות, נאלצתי בסופו של דבר לוותר. יש אנשים שאי אפשר להציל אותם מעצמם". בראיון לרשת CBS אמרה האחות כי ספייד סבלה מהפרעה דו קוטבית. לטענתה, המעצבת המצליחה הקיפה את עצמה ביסמנים ולכן לא קיבלה את הטיפול שהיא נזקקה לו.

ספייד החלה בקריירה שלה בשנות ה-80' בכתב העת לנשים 'מדמואזל', שם הכירה את בעלה לעתיד אנדי ספייד - אחיו של השחקן והקומיקאי דייויד ספייד. יחד עמו השיקה בשנת 1993 קו של תיקי יד לנשים, שהפך למותג אופנה שלם. השניים נישאו ב-1994. ב-2006 מכר בעלה את החברה שנשאה את שמה בעבור מאה מיליון דולר כדי להתפנות לגידול בתה. השנה נמכרה החברה שוב בעבור סכום של 2.5 מיליארד דולר. ב-2016 היא חזרה לעולם האופנה עם מותג חדש של תיקים ונעליים שנקרא על שם אותה בת - פרנסס ולנטיין.

נציג מטעם המשפחה מסר אתמול: "אנחנו שבורים מהטרגדיה שפקדה אותנו. אהבנו את קייט מאד ונתגעגע אליה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE