הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יותר קשה מלזכות בלוטו: תושב קנזס מצא כרטיס שזכה במיליון דולר - והחזיר לבעליו
הצעיר, שעובד בחנות נוחות, נסע לחפש את הלקוח - שבכלל לא ידע על הזכיה. "חברים צחקו עליי, אבל עשיתי את הדבר הנכון"

האם הייתם מחזירים כרטיס לוטו ששווה מיליון דולר? זאת שאלה תאורטית שלא מעט אנשים משתעשים בלחשוב עליה, אבל עבור איש אחד מקנזס זה לא היה מקרה היפותטי אלא המציאות שאיתה הוא נאלץ להתמודד. במקרה שלו, דווקא לא היו הרבה התלבטויות. הוא עשה את הדבר הנכון והחזיר את הכרטיס הזוכה לבעליו החוקיים, שאספו את הפרס הגדול.

קאל פאטל מסלינה קנזס עובד בחנות נוחות של ההורים שלו. לפני כמה ימים לקוח השאיר את הטופס שמילא על הדלפק ויצא מהחנות. קאל נכנס לרכב, נסע לחפש אותו בשכונה בה הוא גר וכשהצליח  - נתן לו את הכרטיס.  "מעשים טובים חוזרים אליך ומעשים רעים חוזרים לרדוף אותך" הוא הסביר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טופס לוטו. איתר את הבעלים רק מהתיאור של הקופאי

הזוכה, שבחר להשאר אנונימי, רכש את הכרטיסים במקום אחר, אבל בא לבדוק אם זכה בחנות הנוחות השכונתית שבבעלות משפחת פטאל. העובד במקום בדק שני כרטיסים, שלא זכו, את הכרטיס השלישי, זה ששווה מיליון דולר, הם לא בדקו והוא נשאר על הדלפק. כשהעובד בדק לבסוף את הכרטיס השלישי והבין את ערכו, הוא מיד הזעיק את קאל. 

"הוא אמר לי שמופיעים על המסך 6 אפסים ומיד באתי לראות. לא האמנו שזה אמיתי". למזלו של הזוכה, קאל הצליח להבין מי הלקוח רק מהתיאור של הקופאי במקום. "נסעתי לשכונה שבה הוא גר אבל לא הצלחתי למצוא את הבית שלו". קאל חזר לחנות ולאחר כמה שעות החליט לתת לחיפושים עוד הזדמנות.

בפעם השניה הוא ראה את הזוכה ואחיו נוסעים ברכבם. "עצרתי אותם והראתי להם את הכרטיס. הם לא האמינו לי והתחילו לרעוד".

החברים של קאל לא חסכו ממנו הקנטות על ההחלטה שלו לעשות את הדבר הנכון. אבל לבחור הטוב מקנזס זה לא מזיז: "זה הרגיש טוב והיה נחמד לשמוע שבחים מכולם. אנשים אמרו לי שהשבתי להם את האמון במין האנושי" סיפר קאל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE